Toon posts:

digitaal opnemen van digitale decoder (casema)

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat mij betreft kan de Casema de boom in.
Vol goede moet de decoder gekocht en aan gesloten.
Ik wilde wat opnemen op mijn dvd recorder om te zien hoe de kwaliteit was.
Nou helaas nix opnemen dus,want ik kreeg in beeld (this conent is copy protected,snel naar de helpdesk gebeld wat er aan de hand zou kunnen zijn.
De medewerker wiste mij te vertellen dat het inderdaad niet mogelijk is om met deze decoder, en een dvd recorder digitaal op te nemen,wel analoog of met de videorecoreder.
Ja zeg ik dat is de toekomst hé de video,dan had ik maar de algemeene voorwaarden moet lezen.
Nou zeg ik,die krijg je pas als je de smartkaart koop.
Ja dat is dan pech voor u was zijn antwoord had ik deze maar van te voren moet aanvragen.
Wat een gl.l zeg ik,maar de helpdesk medewerker was wel zo vriendelijk om te zeggen dat dit signaal gekraakt kon worden,alleen ik had het niet van hem gehoord.

Dus bij deze is mijn vraag of er nog meer mensen zijn die met een dvd recorder niet het digitale signaal kunnen opnemen en of er mensen zijn die weten het eventueel te kraken.
Wat mij beteft is de Casema inderdaad uitblinker nummer één in onduidelijkheid!!!!!!!!!!!!!!
ps. gaat om de combinatie JVC dr-mh20s & Samsung DCB-9401R(CASEMA)

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het signaal zal wel beveiligd zijn dmv macrovision, en ik weet dat daar idd kastjes voor zijn die dat er moeiteloos voor je afhalen.

Even zoeken met google moet genoeg zijn denk ik. (Macrovision Decoder)

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 11:44
de AV ontvang je sowieso altijd bij de meeste diensten nadat je een dienst afneemt... maar is ook gewoon te lezen zelfs op de website... en aan te vragen...

Volgens mij is hier helemaal niks vreemds aan hoor... geld voor alle digitale uitzendingen en DVDfilms..

als je een dvd digitaal wil kopieren moet je ook eerst de beveiliging omzeilen, dat doet DVDdecrypter voor je..

Verwijderd

Beveiligingen kraken, daar doen we hier niet aan en de bug van de Samsung ontvanger is ook al vaker langs geweest.

Dit topic is gesloten.