Toon posts:

Foto's afdrukken zoals bij een expositie

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe wat en waar ik foto's af kan laten drukken zoals je dat ook bij exposities ziet?
Ik bedoel die grote glimmende platen (van metaal?).

• Kwintessens
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-01 22:25
Dat zijn afdrukken op papier die verlijmd zijn op aluminium platen, ik denk dat je zoiets wel kunt laten doen bij capi lux.

Verwijderd

Topicstarter
Check!
Ik ga eens informeren naar de prijzen, eens wat anders dan een wissellijst.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoe noem je dat dan? Ik heb er in principe ook erg veel interesse in maar kan niet iets vinden bij capi lux wat het moet zijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
www.capi.nl
Valt onder de categorie 'Opplakken'.
Dan kun je kiezen uit Aluminium (wat ik wil) en verschillende soorten foam.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Let er wel op dat dit heel wat megapixeltjes nodig heeft om ook daadwerkelijk mooi te worden...

Verwijderd

Topicstarter
En hoeveel is 'heel wat'? Kun je een indicate geven?
Ligt er uiteraard ook aan voor welke afmeting je gaat.

Verwijderd

Dat heet toch 'plotten' ??

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:09

wiewatwaar

whatever

Foto's kunnen rechtstreeks op Aluminium afgedrukt worden. Ik heb er hier op het werk een paar van lang geleden. Als er hier iemand weet waar dat gedaan is dan hoor je het wel.

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Geloof dat plotten op groot formaat papier gaat en niet op aluminium maar ik kan het fout hebben...
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:20:
En hoeveel is 'heel wat'? Kun je een indicate geven?
Ligt er uiteraard ook aan voor welke afmeting je gaat.
En ja dat ligt er zeker aan watvoor formaat je wil maar als je a1 wil moet je echt wel denken aan een prosumer cam van 22mp oid... Als het niet te duur is kan je het natuurlijk gewoon een keer proberen om te kijken hoe het is :) Lijkt me wel erg gaaf namelijk

Verwijderd

het is maar net hoe groot je het wil hebben.. ik druk met mijn 10D (6mp) regelmatig 75x50 af, en nee dan moet je er niet bovenop gaan zitten met je neus, maar van een afstandje ziet her er buitengewoon gelikt uit. Volgens je sig heb je een 350D (8mp) en moet dus 75x50 in ieder geval goed gaan. Ik zou sowieso eerst een testafdrukje laten maken op papier om te kijken of je het echt wel wat vind, maar ik denk niet dat het echt problemen zal opleveren. Groter dan 75x50 zal wel lastig worden ja, dan word het meer een verhaal voor de Mamiya-ZD ofzo (22mp) :9~
Pagina: 1