Hallo allemaal,
ik heb sinds de laatste snelheidsverhoging ruzie met mijn E-Tech ADSL routermodem, hij pakt namelijk niet de snelheid die hij zou moeten hebben(versta dat hij t niet aankan
) Nu zoek ik een nieuwe router met (ingebouwde) modem.
Nu heb ik hier totaal geen ervaring mee en heb dus geen flauw idee welke ik het beste kan kiezen.
Wat moet erin:
- Zoveel mogelijk poorten open kunnen zetten of mogelijkheid tot aanvinken welke programma's erdoor mogen.
- DMZ voor meerdere PC's(heb 2 'servertjes' staan)
- Budget totaal €140,- (dus met eventuele aparte modem)
- Makkelijk instelbare VPN
- Eventuele mogelijkheid voor uitzetten bepaalde poorten(niet vereiste maar wel makkelijk als het erin zit)
Niet echt veel eisen maar wat raden mijn mede-tweakers mij aan
Alvast Bedankt,
GravGunner
<edit> Extra eis
Ik heb mijn keus gemaakt, mijn oog is gevallen op een Draytek Vigor 2600+
ik heb sinds de laatste snelheidsverhoging ruzie met mijn E-Tech ADSL routermodem, hij pakt namelijk niet de snelheid die hij zou moeten hebben(versta dat hij t niet aankan
Nu heb ik hier totaal geen ervaring mee en heb dus geen flauw idee welke ik het beste kan kiezen.
Wat moet erin:
- Zoveel mogelijk poorten open kunnen zetten of mogelijkheid tot aanvinken welke programma's erdoor mogen.
- DMZ voor meerdere PC's(heb 2 'servertjes' staan)
- Budget totaal €140,- (dus met eventuele aparte modem)
- Makkelijk instelbare VPN
- Eventuele mogelijkheid voor uitzetten bepaalde poorten(niet vereiste maar wel makkelijk als het erin zit)
Niet echt veel eisen maar wat raden mijn mede-tweakers mij aan
Alvast Bedankt,
GravGunner
<edit> Extra eis
Ik heb mijn keus gemaakt, mijn oog is gevallen op een Draytek Vigor 2600+
[ Voor 18% gewijzigd door GravGunner op 26-04-2005 10:02 . Reden: keuze gemaakt topic mag verwijderd worden ]
target assimilated