Populariteit van moslimfundamentalisme

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2025
Voor maatschapijleer moet ik een PO maken over maatschappelijke problemen en ik had voor moslimfundamentalisme gekozen. Maar toen ging ik zoeken naar cijfers om te kijken of het populairder/minder populair is geworden maar die kan ik niet vinden. Ik heb gezocht op groei moslimfundamentalisme/ growth of muslim fundamentalism. Alleen kan ik niets vinden. Het meeste gaat over de groei van de Islam in het algemeen. Dus als jullie me een beetje zouden kunnen helpen zou dat heel erg fijn zijn

ps als dit niet hier hoort zou een mod het dan kunnen verplaatsen naar waar het wel hoort en als het niet op GoT hoort het voor mij kunnen posten op fok(ik heb geprobeerd een account aan te maken maar ik krijg de confirm e-mail maar niet)

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

[OT]Ik heb slecht nieuws voor je, dit is een huiswerkvraag en die mag niet.

Indien je een stuk slimmer was, had je enig vooronderzoek gedaan, daar een verhaal omheen gedraaid en deze hierzo ter discussie gepost, want een discussie is het zeker, met die terugkoppeling had je dan een dik cijfer gekregen.

[ Voor 11% gewijzigd door Delerium op 24-04-2005 20:08 ]

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2025
Zelf denk ik dat het opzich niet veel populairder is geworden, alleen wordt er door de media wordt het veel meer uitvergroot dan het probleem daadwerkelijk is. Volgens cijfers is ongeveer 10% van de Moslims fundamentalistisch(dat wilt niet zeggen dat ze er geweldadige gedachtes op na houden). Maar is het zo dan dat er meer mensen fundamentalistsich zijn geworden? In mijn ogen niet, eerder minder. Dat denk ik omdat veel mensen die ik ken bij mij op school zitten redelijk liberale gedachten hebben zelfs al woon ik in het deel van Amsterdam met de meeste "fundamentalisten". In mijn ogen is de media ervoor verantwoordelijk dat veel mensen denken dat fundamentalisme populairder is dan altijd.
(is dit goed zoiets ter aanleiding van een discussie?)

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Dan kunnen anderen waarschijnlijk ook niets vinden. W&L is bedoeld voor discussie, niet voor het vinden van antwoorden op huiswerkvragen (zie ook het beleid).
ps als dit niet hier hoort zou een mod het dan kunnen verplaatsen naar waar het wel hoort en als het niet op GoT hoort het voor mij kunnen posten op fok(ik heb geprobeerd een account aan te maken maar ik krijg de confirm e-mail maar niet)
Het hoort nergens op GoT en ik heb geen account op fok.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.