Toon posts:

[Photoshop] Could not initialize, not enough RAM? *

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img110.echo.cx/img110/9963/error7sv.jpg

Tja, van de ene op de andere dag krijg ik deze 'not enough RAM-memory'-error. Erg vaag. Ik heb mijn halve C:/-schijf al ge-uninstalled maar ik blijf dit bericht in beeld krijgen bij het opstarten van Photoshop. In Taakbeheer gebeurt niets raars en ook met het geheugengebruik is niets aan de hand. Weten jullie hoe ik dit probleem kan oplossen?

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21

BCC

Oude Prefs en Application Data weggooien..

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[search=photoshop not enough memory] :Y)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
BCC schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:03:
Oude Prefs en Application Data weggooien..
Sorry, wat dat betreft ben ik geen echte tweaker... Hoe doe ik dit? Wordt dit ergens uitgelegd in een topic die jullie aan deze irritante n00b kunnen geven?

Verwijderd

Topicstarter
Alles geprobeerd, nog steeds dezelfde melding

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:46

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

ga anders eens naar Deze computer -> eigenschappen -> Geavanceerd _> Prestaties instellingen -> Geavanceerd -> Virtueel geheugen wijzigen.
Zet dat eens bij max. grootte op 4096.

Of gooi Photoshop van je pc af. en delete je ps map bij je program files. En installeer het daarna opnieuw

[ Voor 33% gewijzigd door LoeiOrdinair op 25-04-2005 16:02 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:55:
Alles geprobeerd, nog steeds dezelfde melding
offtopic:
Dat is zo'n opmerking waar we wat weinig mee kunnen. Wat is "alles"? Als je alles al hebt geprobeerd heeft een topic geen zin, als je niet alles hebt geprobeerd is het handig om aan te geven wat wel ;) (Met de tip van pven en o.a. http://busca.adobe.com/se...gh+memory+windows&x=0&y=0 in het achterhoofd).
Welke specs heb je trouwens? OS, PS versie, intern en extern geheugen? Wellicht relevant :)

Trouwens welkom@GoT!

Prefs en app. data: zie C:\Documents and Settings en je register voor- en nadat je PS hebt verwijderd. (Of ook goed: kijk met regmon en filemon van www.sysinternals.com wat er wordt toegevoegd als je installeert of wat er wordt gelezen wanneer je het start. Maar dat is nogal veel leeswerk).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan; 'error' zegt niet zoveel namelijk :)

Adobe Photoshop-error > [Photoshop] Could not initialize, not enough RAM? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

HOe heb je je scratch disks ingesteld ?
Pagina: 1