[Community] Passmailer POLL

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Ok het weekend is bijna voorbij dus hier dan de poll om te kiezen wel stukje het beste onderin de passmailer van T.net past, in na volging van [rml][ Community] Passmailer contest[/rml]

De crew heeft de beste vijf stukjes uitgekozen en hier zijn de keuzes in alfabetische volgorde:

CowArt
Er was eens een groepje vredig grazende koeien dat op een dag het snode plan opvatte om over de wereld te gaan heersen. Zij wensten dat de aarde een planeet zou worden, waarop iedereen gelukkig en in goede gezondheid samenleeft, en er geen geheimen meer zouden bestaan. Een nobel doel, maar niet zo eenvoudig te realiseren, dus de koeien zetten direct hun computers in om onderzoek te doen voor de ontwikkeling van medicijnen tegen allerlei ziekten, om encryptiecodes te kraken en om allerlei andere wetenschappelijke problemen op te lossen.
Neem ook eens een kijkje bij deze Dutch Power Cows, sluit je aan en gebruik je computer nog nuttiger.
GmC
Trouwens, nu je lid bent van Tweakers.net, wil je misschien ook lid worden van ons Distributed Computing team: De Dutch Power Cows (DPC). Dit team ondersteunt diverse wetenschappelijke projecten door middel van het doneren van ongebruikte processorkracht.

Zo zoekt DPC bijvoorbeeld naar een middel tegen kanker, malaria of andere ernstige ziekten. Maar DPC doet ook aan “kraak de code”, het oerproject van DPC. Een overzicht van projecten waaraan DPC meedoet vindt je hier, of kom eens langs in het Dutch Power Cows subforum op Gathering of Tweakers.

Dus: Join nu ook gelijk de grootste community van Tweakers.net/GoT -de Dutch Power Cows- en zet je computer in voor het goede doel. Help DPC naar de top en krijg naast honderden nieuwe vrienden ook een verslaving erbij.
Hemz:
Waarom je pass laten mailen als je hem ook kan kraken met de brute kracht van distributed computing?

Join DPC. Het Nederlandse distributed computing Team.
MarkB
Join nu ook gelijk de grootste community van Tweakers.net/GoT -de Dutch Power Cows- en zet je computer in voor het goede doel. Zoek een middel tegen kanker, malaria of andere ernstige ziekten of doe mee aan het oerproject van DPC en kraak de code. Een overzicht van projecten waaraan DPC meedoet kun je hier vinden. Help DPC naar de top en krijg naast honderden nieuwe vrienden ook een verslaving erbij
Mobster
Trouwens, een lidmaatschap van Tweakers is direct een uitnodiging om lid te worden van ons Distributed Computing team, de Dutch Power Cows. Dit team ondersteunt door middel van het doneren van ongebruikte processorkracht, diverse wetenschappelijke projecten.

Dus wil je ook je steentje bijdragen aan het zoeken naar medicijnen tegen ziektes, het oplossen van mathematische problemen of één van de andere projecten van DPC, neem dan eens een kijkje op reviews: Dutch Power Cows of kom langs in het Dutch Power Cows subforum op forum.DutchPowerCows.org
De poll kan je hier vinden:
http://www.dutchpowercows.org/poll.php?id=60

En staat vanaf nu open, hij zal precies een week open zijn tot zondag 1 mei ongveer 18:00 uur

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Gestemmert!

[ Voor 10% gewijzigd door My op 24-04-2005 19:12 ]

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-02 16:11

mcB

gestemd :)

Strix (Skullflame)

Verwijderd

Kun je ook voor meerdere stemmen zodat je iets krijgt als dit.
Waarom je pass laten mailen als je hem ook kan kraken met de brute kracht van distributed computing?

Join DPC. Het Nederlandse distributed computing Team waar je tevens naar medicijnen en oplossingen voor allerhande wetenschappelijke problemen kunt zoeken.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 22:53 ]

• schrik
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-02 17:18

schrik

Boe

Eindelijk doc 123 kunnen vinden :) Hbe gestemd op het stukje van GMC maar ben wel van mening dat er een linkje in moet naar doc 123 of WDO

[ Voor 7% gewijzigd door schrik op 24-04-2005 23:08 . Reden: foute smiley ]

Verwijderd

Ehhmmm . . . maarruh . . . het stukkie van mij was idd niet pers'é bedoeld voor de poll, meer als een gedachtengang eigenlijk; een soort van feedback aan Mobser en MarkB zeg maar.

Want het is eigenlijk een combinatie van hun stukjes, waarvan het mij opviel dat ze elkaar erg mooi aanvulden :)

Maar iedereen die er op stemt . . . ik ben vereerd ;)
schrik schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:55:
[...]
maar ben wel van mening dat er een linkje in moet naar doc 123 of WDO
Die zit erin, maar in deze c/p is ie niet overgekomen. Zie [rml]G_M_C in "[ Community] Passmailer contest"[/rml]

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 08:18 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
nou gmc voel je maar meer vereerd, want ik vind het het beste stukje (hoewel misschien wat lang voor een passmailer)
got my vote iig

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Zonder het te weten doet Mobster het ook niet verkeerd in de poll, en das maar goed ook want zijn stukje nodigt ten minste uit (vindt ik) om even een kijkje te nemen op de genoemde link :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 00:14 ]

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

Inderdaad.
Het stukje van Cowart is ook mooi, maar als iemand die niets van DC en DPC afweet, dit leest, dan snapt hij er niets van.

Het stukje van Hemz is langs de ene kant kort, direct en vlot leesbaar, maar ook weer hetzelfde:
Als er iemand dit leest die niets van DC en DPC afweet en iets leest van "paswoorden kraken" ...?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Verwijderd

Ik vind het stukje van GMC het meeste aanspreken.
Een goede aanvulling zou zijn om in het stukje aan te geven
dat DPC wereldwijd tot de top behoort. Mensen joinen graag
een "winning team". }:O

Verwijderd

Even een
Afbeeldingslocatie: http://forum.team-ngs.nl/images/smiles/kick.gif

zodat deze stemming weer onder ieders aandacht kan worden gebracht :)

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 22:37
voted :), ik vind het trouwens een goed stukje PR !

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• dionyxus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09-2025
gestemd! :) ik vondt die van CowArt het leukst

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:40

NightBird

DPC-Crew Coding
*kick*
Nog een kleine dag...

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Laatste
Afbeeldingslocatie: http://forum.team-ngs.nl/images/smiles/kick.gif

Nog 45 minuten dames en heren :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 17:23 ]

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Niet meer dus :)

Het stukje van G_M_C is het geworden, gefeliciteerd en mooi werk, we zullen het zo snel mogelijk naar crisp versturen :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

(jarig!)
Proficiat G_M_C. Een mooi, zakelijk en serieus stukje. Dat was mijn enige doel :)

Helaas zal ik het nooit onder ogen krijgen... :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Mobster schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:04:
Proficiat G_M_C. Een mooi, zakelijk en serieus stukje. Dat was mijn enige doel :)

Helaas zal ik het nooit onder ogen krijgen... :P
Thx Mobster

/me denk ook niet de passmailer nodig te gaan hebben :P

Verwijderd

Voordat het wordt vergeten: De "kudo's" van mij stukje gaan zeker ook uit naar jullie, Mobster en MarkB. Mijn stukje was tenslotte voor het grootste deel een samenvoeging van jullie stukjes . . .

Dus eigenlijk hebben jullie dus ook ook (mede) gewonnen :P
Feli dus ;)

Alles bij elkaar ongemerkt een goede samenwerking van een 3-tal DPC-erts dus

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 09:33 ]

Pagina: 1