koninginnedag idee

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:44
Ik had wat bedacht voor koninginnedag bedacht om op een kleedje te staan.
Julie kennen vast wel love letters met die 30 seconden kus.
Daar hebben ze twee bandjes met 2 draadjes er aan
ik d8 dat kan ik wel doen voor koninginnedag doen maar de vraag is hoe kan iemand mij helpen
eerst de technische kant om het op de ltp poort uit te laten komen de sofware is geen probleem.
Kan iemand mij helpen??

Geert

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik heb geeeeeeeeen idee wat je allemaal wilt bereiken, maar dit zou ik als ik jou was eens doorlezen :)
De Parallelle poort FAQ

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maak eerst eens een schema van wat nou precies de bedoeling is, want bandjes met 2 draadjes eraan is niet echt duidelijk, wat doet het, hoe wil je dit werkend krijgen.
Als je dit voor jezelf duidelijk hebt dan kun je denk ik heel ver komen voordat je daadwerkelijk onze hulp nodig hebt.

Verwijderd

pak een power-cord van een computer, haal de 2 draadjes open, vraag of de 2 kandidaten die in hun mond doen, en dan doe jij de stekker in het stopcontact.

wel is gedaan? nee? moe je is doen...

(geintje moet kunnen he :+ )

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 10:17

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Je bent er ook wel lekker op tijd mee, moet ik zeggen!

Maar zoals gezegd: teken het eens uit, zodat de niet love-letters kijkers ook weten waar je het over hebt.

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:02
volgens mij doen die gewoon de weestand meten.... het zal dan ongetwijfeld een grote weerstand zijn maar toch.

en hiervoor kun je volgens mij beter je gamepoort gebruiken want die meet volgens mij ook weerstanden etc...?!

maar het is dus een vrij simpel idee.
weerstand < oneindig = start
weerstand oneindig = stop

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hier kunnen we echt niets mee zo, veel te vaag :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.