Speedtouch + E-tech AP problemen

Pagina: 1
Acties:

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-02 12:25
Ik heb een probleempje met mijn speedtouch 510 multipc modem ism mijn e-tech wireless AP03
Sinds ik die alcatel gebruik als router kan ik op geen enkele manier meer op mijn accesspoint komen.
Voorheen lukte het mijn mijn cheapass sweex (die heel erg goed is in het slopen van rj11 stekkertjes) wel gewoon.

Wat heb ik inmiddels geprobeerd? De hele range 10.0.0.150 -> 10.0.0.200 doorgezocht en ik kan het accesspoint niet vinden.
Na een reset werkt zelfs het uitdelen van ip adressen niet eens meer. En moest ik met een crosscable verbindinden met het apparaatje (via de webweergave want ik kan geen gebruik maken van dat programma'tje wat ze er bij leverden gezien deze gewoon niks zoekt.

Zowel e-tech als kpn (alcatel) geven elkaar de schuld en het komt er maar op neer dat ik het zelf maar uit moet zoeken.
Zit al te denken om een linksys all in one router te kopen omdat ik hier gewoonweg gestoord van wordt.

Misschien is iemand hier de laaste redding voor dat accesspoint ;)

Edit : Na een hoop gerommel heb ik hem dan toch kunnen benaderen (xp sp2 zuigt gewoon zwaar :( )

Hier kan dus een slotje op :) O-)

[ Voor 8% gewijzigd door netblade op 24-04-2005 17:39 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think