Toon posts:

Internetten met mn 3210

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een laptop, datakabel en een nokia 3210, nou wil ik zo nu en dan even op internet, het laatste tweakersnieuws, niet teveel, maar wat wil je met 9600Buad ;).
Nou heb je voor Nokia's Nokia Data Suite, maar die ondersteund mijn gsm niet. Er zou wel een patch voor zijn, maar die heb ik nog nergens gevonden. Maar hoe kan ik nu dus internetten met mijn gsm?????

Verwijderd

Da ga nie gaan !!

Heb ik ook al geprobeert, maar surfen met een 3210 gaat niet lukken :(

Verwijderd

Topicstarter
Toch is die patch er. Bovendien is het mogelijk om een software matig modempje te shcrijven wat gebriuk maakt van je seriele poort en je 3210, want et enigste wat die 3210 moet doen is signalen doorgeven en ontvangen.
Maar aangezien ik bijna niks van programmeren weet :'(

Verwijderd

Hmm, ik hoop van harte dat je gelijk hebt !

Xsal nog eens gaan zoeken . .

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een paar maanden druk bezig, het enigste wat ik gevonden heb zijn geruchten over die patch :).
Maar ik zal natuurlijk hier iets posten als ik iets gevonden heb

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kannie:)

Verwijderd

Naar mijn bescheiden mening is het niet mogelijk om met een Nokia 3210 en 3310 data te ontvangen en verzenden via internet en je laptop. Volgens mij kan dat pas bij de 6xxx modellen en dan met name de WAP toestellen, zoals de 6210.

Verwijderd

Topicstarter
Gaat makkelijk, we kennen allemaal die oude modems nog waar je de telefoonhoorn op moet leggen?
Als je zelf ook goed kunt piepen zou je zelfs data kunnen verzenden :).
Natuurlijk is dat laatste vet theoretisch, maar die 3210 hoeft de data niet te verwerken, dat kannie niet, hij hoeft alleen maar te versturen of te ontvangen
Pagina: 1