TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Kan direct bij Etbass geregeld worden(reparatie-bedrijf van Canon)
Reparatie kan online worden aangevraagd, mailen/bellen niet nodig. Er zit 1 jaar garantie op Canon camera's
Reparatie kan online worden aangevraagd, mailen/bellen niet nodig. Er zit 1 jaar garantie op Canon camera's
[ Voor 49% gewijzigd door mad-dog op 24-04-2005 16:13 ]
Of je gaat even ergens anders spelen. Op zondag zijn de meeste webshops niet telefonisch bereikbaar.
Thnxmad-dog schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:10:
Klopt. Ik heb en paar maanden terug nog een A95 bij Etbass ter reparatie aangemeld. Toestel is toen netjes binnen de garantie gerepareerd, no questions asked.mad-dog schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:10:
Hebben ze niet de vereiste dat je een .nl-toestel hebt?
ping 127.212.23.124
Tsja, als je een factuur overlegd waaruit blijkt dat je de camera in Nederland hebt aangeschaft, kunnen ze je weinig meer maken, lijkt me zo.pjottum schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:31:
Hebben ze niet de vereiste dat je een .nl-toestel hebt?
Je hoeft in ieder geval geen garantiebewijs te overleggen, de faktuur is voldoendekoraks schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:03:
[...]
Tsja, als je een factuur overlegd waaruit blijkt dat je de camera in Nederland hebt aangeschaft, kunnen ze je weinig meer maken, lijkt me zo.
Klopt. Ook een factuur van een importeur/dealer/groothandel volstaat (handig als je een eigen bedrijf hebt en zakelijk inkoopt.)mad-dog schreef op zondag 24 april 2005 @ 19:18:
[...]
Je hoeft in ieder geval geen garantiebewijs te overleggen, de faktuur is voldoende
Je kan ook even wachten tot het maandag isEmpulse schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:22:
[...]
Of je gaat even ergens anders spelen. Op zondag zijn de meeste webshops niet telefonisch bereikbaar.
Zelf wat actie ondernemen mag ook wel, maar je hebt nu het antwoord
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()