Heb al 1,5 jaar een APC stekkerdoosje, werkt prima niks aan de hand, alleen had ik meer stekkers dan gaten dus heb er vorige maand nog een gekocht, exact dezelfde...

APC Basic Surge Protector P5-GR
Nu kwam het het mooiste uit als ik de een aansloot op de ander, dus de stekker van de ene doos in de ander, en de stekker daarvan op het net. Misschien technisch gezien niet helemaal netjes, maar kan zon ding er kapot van gaan?
Na het aansluiten van de 2 dozen (lampjes erop branden dus ze deden het) stopte ik wat stekkers in de doos die aangesloten was op het net, werkte allemaal. Daarna stopte ik 1 stekker in de doos die aangesloten was op de andere doos en *pats*... De doos die aangesloten was OP HET NET was dood. Deed niks meer.
Kan dat zijn omdat ik er dus een zelfde doos op aangesloten heb?
2 weken later...
Bleek een fabriaksfoutje denk ik...
Heb een nieuwe gehaald en het werkt nu wel:

APC Basic Surge Protector P5-GR
Nu kwam het het mooiste uit als ik de een aansloot op de ander, dus de stekker van de ene doos in de ander, en de stekker daarvan op het net. Misschien technisch gezien niet helemaal netjes, maar kan zon ding er kapot van gaan?
Na het aansluiten van de 2 dozen (lampjes erop branden dus ze deden het) stopte ik wat stekkers in de doos die aangesloten was op het net, werkte allemaal. Daarna stopte ik 1 stekker in de doos die aangesloten was op de andere doos en *pats*... De doos die aangesloten was OP HET NET was dood. Deed niks meer.
Kan dat zijn omdat ik er dus een zelfde doos op aangesloten heb?
2 weken later...
Bleek een fabriaksfoutje denk ik...
Heb een nieuwe gehaald en het werkt nu wel:

[ Voor 32% gewijzigd door Victorio op 10-05-2005 17:31 ]