Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp3-speler voor het sporten ? Iriver N10 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een mp3-speler voor te sporten en na een beetje rondzien viel mijn oog op de Iriver N10
vanwege z'n kleine afmetingen ( 62 x 27 x 13 mm) en lichte gewicht (24 gram).

Heeft er iemand ervaring met de N10 ?

Ik stel volgende eisen voor de mp3 speler:
- licht gewicht
- kleine afmetingen
- 512 of 1024 FLASH
- liefst interne accu

• ulixes
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11-2023
Hmm, N10 lijkt me toch eerder ontworpen als "showding" (OLED-display, geen meegeleverde beschermhoes, max 512mb geheugen). Om te sporten zijn er volgens mij betere spelers op de markt (iRiver 7xx of 8xx, Creative MuVo V/N200, ...).

Waarom trouwens een speler met oplaadbare batterij nemen? Voor flashspelers hebben deze dingen imho alleen maar nadelen:

- batterij versleten of kapot = speler ook naar de haaien
- minder autonomie dan penlites
- penlites hoeven niet duur te zijn aangezien je ze net zo goed in oplaadbare vorm vindt
- van penlites kan je makkelijk een aantal extra exemplaren meenemen zodat je nooit zonder muziek komt te zitten. Je vindt ze bovendien in de meeste krantenwinkels of warenhuizen.
- je hebt geen stopcontact, laat staan een traagladende usb-poort nodig

Verwijderd

Topicstarter
mmm zo had ik het nog niet bekeken...

kent iemand het verschil tussen de iRiver 7xx en de 8xx-serie ?

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Design, verder nix. Prijs is ook zelfde. Goeie keuze trouwens.
Waarom trouwens een speler met oplaadbare batterij nemen? Voor flashspelers hebben deze dingen imho alleen maar nadelen:

- batterij versleten of kapot = speler ook naar de haaien
- minder autonomie dan penlites
- penlites hoeven niet duur te zijn aangezien je ze net zo goed in oplaadbare vorm vindt
- van penlites kan je makkelijk een aantal extra exemplaren meenemen zodat je nooit zonder muziek komt te zitten. Je vindt ze bovendien in de meeste krantenwinkels of warenhuizen.
- je hebt geen stopcontact, laat staan een traagladende usb-poort nodig
WTF? Eerst zeggen dat flashspeler met oplaadbare batterijen alleen nadelen hebben, daarna argumenteren waarom je WEL eentje met oplaadbare batterijen moet nemen.

[ Voor 86% gewijzigd door Yokozuna op 24-04-2005 17:14 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Alleen het uiterlijk. De 800 is iets groter en, naar mijn mening, lelijker.

De iRiver N10 lijkt me ook niet zo'n goede keus. Je kunt beter een andere flashspeler met sportarmband nemen.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
[zeikmode]Het is trouwens

'mp3 speler om te sporten' of 'mp3 speler voor het sporten'
niet 'mp3 speler voor te sporten' dat klinkt dom :)

[ Voor 15% gewijzigd door Yokozuna op 24-04-2005 17:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
reactie op Yokozuna: ik ben ook maar een domme belg hé :+

ik heb men keuze al gemaakt: de Iriver 795
tnx 4 info _/-\o_

• ulixes
Yokozuna schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:11:WTF? Eerst zeggen dat flashspeler met oplaadbare batterijen alleen nadelen hebben, daarna argumenteren waarom je WEL eentje met oplaadbare batterijen moet nemen.
Ja, misschien had ik het beter moeten formuleren.

Ik heb het nl niet voor flashspelers met ingebouwde, oplaadbare li-ion accu's én om die mening kracht bij te zetten argumenteer ik dat ook penlites in oplaadbare vorm te vinden zijn (maw het gemak van een oplaadbare en ingebouwde li-ion accu vind je net zo goed bij penlites, zonder evenwel met nadelen als "onvervangbaarheid" te zitten wanneer die batterijen het begeven). Snap je :p ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:01:
reactie op Yokozuna: ik ben ook maar een domme belg hé :+

ik heb men keuze al gemaakt: de Iriver 795
tnx 4 info _/-\o_
Dan is dit topic dus maar 3 uur zinvol geweest.. Zou je niet wat verder kijken? Misschien is de iPod Shuffle iets voor je, die kan ook om je nek, en ziet er net als de N10 zeer stijlvol uit ..

• ulixes
Als je de balans opmaakt tussen wat je betaalt en wat je ervoor terugkrijgt, dan is de iPod Shuffle imo een erg duur speeltje. Het ding:

- heeft geen scherm
- speelt geen ogg, wma evenmin maar da's logisch
- heeft geen fm-tuner
- heeft geen equalizer op de speler zelf
- kan enkel worden opgeladen via usb, tenzij je een adapter koopt (29€)
- heeft een niet-vervangbare batterij; batterij kapot/versleten = speler waardeloos
- houdt het slechts 12u vol
- wordt geleverd zonder veel accessoires, je krijgt niet eens een beschermhoes (29€)

Allemaal weggegooid geld als je 't mij vraagt.

Verwijderd

ulixes schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:35:
Als je de balans opmaakt tussen wat je betaalt en wat je ervoor terugkrijgt, dan is de iPod Shuffle imo een erg duur speeltje. Het ding:

- heeft geen scherm
- speelt geen ogg, wma evenmin maar da's logisch
- heeft geen fm-tuner
- heeft geen equalizer op de speler zelf
- kan enkel worden opgeladen via usb, tenzij je een adapter koopt (29€)
- heeft een niet-vervangbare batterij; batterij kapot/versleten = speler waardeloos
- houdt het slechts 12u vol
- wordt geleverd zonder veel accessoires, je krijgt niet eens een beschermhoes (29€)

Allemaal weggegooid geld als je 't mij vraagt.
Tsja je hebt wel gelijk... sorry van mn onzinnige post..
Pagina: 1