Hallo ik zit dus met het volgende probleem en ik heb geen andere topic hierover kunnen vinden dus ik dacht start er maar een. Ik hoop dat ik voor deze vraag wel in de goede sectie zit 
Specs :
- AMD sempron 3000+
- ASUS a7v880
- ASUS V9999 GE ( geforce 6800 )
- 120gb / 80gb / 160 gb
- 1,5 GB Twinmos PC400 dual channel
- Windows XP
Het gaat om het volgende :
Ik heb zojuist mn pc'tje helemaal opnieuw geinstalleerd alles geformatteerd.
Ik had alle moederbord drivers geinstalleerd , raid drivers , netwerk , agp drivers etc etc.
Maar toen ik dus de videokaart drivers wou installeren dat was deze driver ten eerste : DNA-Force 1.2.7590a , Sloeg mn monitor standby , ik opnieuw opstarten , nee hoor geen beeld in windows xp.
Ik ging naar veilge modus om de videokaart drivers te uninstalleren , dat ging weer wel en toen ik opnieuw opstarten normaal in windowsxp , werkte het gewoon/
Ik heb dus de standaard drivers geprobeert van nvidia de 71.89.win2kxp.english
driver , gaf hetzelfde probleem beeld in standby.
En zo heb ik nog veel andere drivers geprobeert van verschillende datums , Xtreme G drivers , Forceware , starstorm , omega , evolution drivers en liteforce... werken allemaal niet !!
Wie kan me hiermee helpen ???
Hartelijk dank.
Specs :
- AMD sempron 3000+
- ASUS a7v880
- ASUS V9999 GE ( geforce 6800 )
- 120gb / 80gb / 160 gb
- 1,5 GB Twinmos PC400 dual channel
- Windows XP
Het gaat om het volgende :
Ik heb zojuist mn pc'tje helemaal opnieuw geinstalleerd alles geformatteerd.
Ik had alle moederbord drivers geinstalleerd , raid drivers , netwerk , agp drivers etc etc.
Maar toen ik dus de videokaart drivers wou installeren dat was deze driver ten eerste : DNA-Force 1.2.7590a , Sloeg mn monitor standby , ik opnieuw opstarten , nee hoor geen beeld in windows xp.
Ik ging naar veilge modus om de videokaart drivers te uninstalleren , dat ging weer wel en toen ik opnieuw opstarten normaal in windowsxp , werkte het gewoon/
Ik heb dus de standaard drivers geprobeert van nvidia de 71.89.win2kxp.english
driver , gaf hetzelfde probleem beeld in standby.
En zo heb ik nog veel andere drivers geprobeert van verschillende datums , Xtreme G drivers , Forceware , starstorm , omega , evolution drivers en liteforce... werken allemaal niet !!
Wie kan me hiermee helpen ???
Hartelijk dank.