Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp3 + Ingebouwde box?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een mp3 speler met ingebowude boxjes, zodat andere mensen ook mee kunnen luisteren als ze daar zin in hebben natuurlijk. Verder maakt het helemaal niks uit waar voor specs het ding heeft, het gaat mijn alleen maar om de boxen.

BVD.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Eentje schiet me te binnen en dat is de Mobiblu DHH-100

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
welke heb je al gevonden dan, en wat is daar niet of wel goed aan ?

het is niet echt de bedoeling om iets te vragen zonder zelf eerst iets uit te zoeken, ik neem aan dat er voldoende van is te vinden met google

iig suc6 ermee

Verwijderd

Creative Travelsound MP3, en nog eentje; even zoeken..
Afbeeldingslocatie: http://www.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=29&product=1874

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 15:57 ]

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Heb je al eens aan van die kleine losse boxjes gedacht? Die zijn voor weinig te verkrijgen en werken vaak gewoon op batterijen of zelfs gewoon passief.

Verwijderd

Topicstarter
Jup jk_warrior, sterker nog. Ik heb er 2 paar van, maar het wordt teveel rotzooi om die dingen mee te nemen, en het is natuurlijk altijd makkelijker als alles in 1 zit.

Sorry als ik weer eens een selcht topic heb geopend, ik ben geloof ik niet zo thuis in de MP3-speler wereld.

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:16
Ipod heb je een speciale add-on voor geloof ik.

Zo ook voor die spelertjes van Creative.

Misschien dat dat een optie is?

Verwijderd

http://woodi.co.kr/2nd/product_s650.html

Afbeeldingslocatie: http://woodi.co.kr/2nd/images/650_01.jpg

Mp3spelers.nl importeert dat merk dus verwacht m maar binnenkort.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 15:56 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 09:39

Martinspire

Awesomeness

philips had er nu ook 1 dacht ik, ik las het iig in de elektro world folder :o

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

djmantri schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:10:
philips had er nu ook 1 dacht ik, ik las het iig in de elektro world folder :o
Je bedoelt deze:

http://www.consumer.phili...MGKWIXJ0RMRESHQNHKFSEKI5P

Ben zelf trouwens ook van plan zo'n ding te kopen voor de heb, deze is ook wel geinig:

http://www.emaycom.com/kor/products/source/xt-21.htm

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 16:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Btw, het is wel handig als hij in mijn zak past. Vandaar dat de MobiBLU DHH-100 5GB mij wel wat leek.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
jk_warrior schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:37:
Heb je al eens aan van die kleine losse boxjes gedacht? Die zijn voor weinig te verkrijgen en werken vaak gewoon op batterijen of zelfs gewoon passief.
Makkelijker inderdaad, hoef je niet zo'n grote mp3 speler met ingebouwde boxen overal mee naar toe te sjouwen als je de boxjes een keer niet gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Yokozuna op 24-04-2005 17:18 ]

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Yokozuna schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:17:
[...]

Makkelijker inderdaad, hoef je niet zo'n grote mp3 speler met ingebouwde boxen overal mee naar toe te sjouwen als je de boxjes een keer niet gebruikt.
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:39:
Jup jk_warrior, sterker nog. Ik heb er 2 paar van, maar het wordt teveel rotzooi om die dingen mee te nemen, en het is natuurlijk altijd makkelijker als alles in 1 zit.

Sorry als ik weer eens een selcht topic heb geopend, ik ben geloof ik niet zo thuis in de MP3-speler wereld.
lezen ;)

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-11 20:43

M-ThijZ

Riding on Rails

Als je ergens externe luidsprekertjes kunt vinden die op een externe spanningsbron werken dan zul je ook een veel betere geluidskwaliteit hebben, plus dat je mp3 speler niet na twee uurtjes leeg is.

Verwijderd

Je kunt inderdaad beter losse boxen nemen, want ingebouwde boxen zijn zelden van een beetje kwaliteit. Je kunt dan nog beter een koptelefoon kopen die heel hard kan.. ;)
Er bestaan wel boxen waarvoor je geen stroom nodig hebt van een stopcontact, dus die werken op de stroom van je mp3speler.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 10:58
Ik geloof dat er een MP-3 speler is met ingebouwd flashlight ern boxen, van een onbekend merk. Zoek eens op Zwitsers Zakmes MP3 speler ;).

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:41:
Je kunt inderdaad beter losse boxen nemen, want ingebouwde boxen zijn zelden van een beetje kwaliteit. Je kunt dan nog beter een koptelefoon kopen die heel hard kan.. ;)
Er bestaan wel boxen waarvoor je geen stroom nodig hebt van een stopcontact, dus die werken op de stroom van je mp3speler.
Specs = kwaliteit dus dat boeit niet. Enne:

Afbeeldingslocatie: http://mp3.mmport.nl/shop/include/afbeelding.php?id=645&size=150

Valt wel mee met hoe groot hij is toch?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Slaughter90: ik zie exact nul eigen inzet in je topicstart om erachter te komen, wat er te koop is op dit gebied.
Dat is nog geen excuus om er geen moeite voor te doen en er juist wèl thuis in te raken. Ga er dus eerst zelf mee aan de gang :) Heb je dan nog vragen, dan kan je altijd een nieuw topic openen na eerst zelf gezocht en geprobeerd te hebben.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.