[DC10plus] Drivers uitgepakt, toch geen install.

Pagina: 1
Acties:

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 07:46

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Hallo allemaal ben ik weer met een netelige kwestie.

Ik wil een vakantie filmpje editen met mijn fonkel nieuwe Pinnacle studio 9 plus alles d'r op en d'r an pakket. Daarbij heb ik van mijn vader een DC10plus caputure card te leen. Het maakt niet uit welk pci slot ik dat ding geef hij weigert de drivers te vinden die ik wel kan plaatsen op mijn PC. Ik heb dus drivers geiinstalled en het zijn de goede drivers maar windows zegt dat er software nodig is voor een multimedia videocontroller. Locatie aanwijzen of laten zoeken naar drivers lost niks op. De drivers heb ik op verschillende locaties uitgeprobeerd. Ik denk dat het zinvol is om dmv regedit wat dingen in te vullen en wellicht dat het helpt maar erg ver kom ik niet met dat idee. Als ik google met dc10plus stopcode 10 dan biedt dat geen uitkomst. De search hier biedt niks waar ik wat aan heb.

iemand een idee?

And it goes BRAAAAAPP!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
ROFLASTC schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:19:
Hallo allemaal ben ik weer met een netelige kwestie.

Ik wil een vakantie filmpje editen met mijn fonkel nieuwe Pinnacle studio 9 plus alles d'r op en d'r an pakket. Daarbij heb ik van mijn vader een DC10plus caputure card te leen. Het maakt niet uit welk pci slot ik dat ding geef hij weigert de drivers te vinden die ik wel kan plaatsen op mijn PC. Ik heb dus drivers geiinstalled en het zijn de goede drivers maar windows zegt dat er software nodig is voor een multimedia videocontroller. Locatie aanwijzen of laten zoeken naar drivers lost niks op. De drivers heb ik op verschillende locaties uitgeprobeerd. Ik denk dat het zinvol is om dmv regedit wat dingen in te vullen en wellicht dat het helpt maar erg ver kom ik niet met dat idee. Als ik google met dc10plus stopcode 10 dan biedt dat geen uitkomst. De search hier biedt niks waar ik wat aan heb.

iemand een idee?
als het goed is, staat op de root van jou pinnacle studio 9 cd, goede drivers...

Anders hard aangeven?... alles zelf bepalen in de wizzard

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 07:46

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Op aanraden van een Pinnacle medewerker een DC10plus driver pakket geiinstalled en dat werkte. Ik had kennelijk een kaart die ouder en unsupported was door de drivers van studio 9

bedankt voor t meedenken

:> :)

And it goes BRAAAAAPP!