Media pc met gesplitst geluid

Pagina: 1
Acties:

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 19:04
Ik wil graag een "media" pc opzetten voor zowel tv te kijken als radio te luisteren
maar ook om te internetten

Het is namelijk zo dat ik mijn pc op het "studeerkamertje" wil zetten
Waar een kabel loopt naar mijn boxen in de huiskamer
En terwijl ik dan de radio (via tv/fm kaart) luister in de huiskamer (of andere mensen in de huiskamer)
Wil ik gewoon door computeren, en wil dan hebben dat als ik een site bezoek met geluid
dat het geluid van i'net e.d. in het studeerkamertje afspeeld en van de radio in de huiskamer

Tevens wil ik met de tv kaart de mogelijkheid hebben om een afstandbediening te gebruiken (in de huiskamer voor hard/zachtjes) en de mogelijkheid om met mijn numpad nederland 1,2,3 rlt4 e.d. aan te kunnen d.m.v. 1,2,3,4 te drukken

is die mogelijk er? En zoja welke tv/fm kaart moet ik dan hebben en hoe fix ik dit?
(en ben je nederlander of niet, graag zo goedkoop mogelijk )

A life? Where can I download it??

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09-2025
Voor het geluid moet er normaal een stekkertje van je tvkaart naar je geluidskaart toe, maar dat doe je dan niet. Met dat stekkertje sluit je je tv kaart dus op de radio aan en dan moet de radio op AUX staan om het geluid van de tvkaart via de speakers van de radio te krijgen. En voor het gewone geluid gebruik je gewoon je speakeruitgang van je geluidskaart.

Dit kan volgens mij met alle tv/fm kaarten wel.

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje