canon i550 inktafvaltankje vol

Pagina: 1
Acties:
  • 1.233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cablerichy935
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05-2022

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Hallo allemaal,

Kennisen hebben een canon i550, maar in eens krijgen ze een melding dat de inktafvaltankje vol zit (dit doet ie middels een knipperende ledje 8 x geel, 1 x groen )
Canon ook gebeld, die doet er heel vaag hier over, maar die willen hebben dat ze hem opsturen en gaat het zowiezo 100 euro's kosten.
Heb het hele internet al afgezocht, maar 1 persoon die ik heb gevonden en die vraagt 65 euro voor het legen van zo'n tankje, wat ik wel duur vindt, kan voor een paar euro's meer een nieuwe kopen.
De printer heeft geen garantie meer, is al een paar maanden verlopen.
Wie weet waar ik dat tankje kan vinden, en hoe leeg ik die dan.

Cablerichy

[ Voor 5% gewijzigd door cablerichy935 op 23-10-2005 20:08 . Reden: Kreeg klachten over euro's maar niets gevonden. ]

wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!

• Montana
  • Laatst online: 14:07

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Als je er even vanuit gaat dat ik niet weet of het werkt voor de i550 en dat geld ook voor de I850 waar onderstaande tekst voor bedoeld is. Maar wie weet heb je er wat aan. Ik heb het ook maar gevonden.

-----------------
Subject: Cannon i850 Waste Ink Reset That WORKS!
I saw no one was posting the reset for the canon i850 and everyone kept requesting it...Well my printer is a conon i850 and after 1 year I ran into the same problem so I searched the entire interenet and have found a reset that works after 6 hours of pulling my hair out and smashing the printer a few times

I have a slight anger problem >:o

Ok kiddies here you go

CANON i-850 waste ink tank error RESET

Start with the printer OFF

1. Hold down RESUME and then hold down POWER
2. release RESUME
3. press RESUME twice, then release POWER
4. Let green light blink until printer is done futzing

Select function with RESUME press POWER to execute:

presses - light color - function

0 - green - Test print (or exit service mode on i960)
1 - orange - EEPROM info print (plus grid nozzle diagnostic on i960)
2 - green - EEPROM initialize
3 - orange - reset waste ink counter

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Geeft dat niet een beetje puinhoop? De teller resetten terwijl ie toch eigenlijk wel echt vol is? Als het zo'n irritante sensor is die veel te vroeg begint te blaten dan is zoiets een optie, maar die sensor zit er vast niet voor niks in.
Die functie lijkt me pas nuttig als het gelukt is om dat bakje ook daadwerkelijk te legen. Als daarna die ssensor het niet snapt dan kan ik me erbij voorstellen dat je hem wilt resetten.

[ Voor 30% gewijzigd door Orion84 op 24-04-2005 15:09 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:05
ik weet niet wat voor afval dat is natuurlijk, maar misschien kun je als je weet in welk onderdeel dat afval zit er buiten in de verlopen gemeente tuin een klein gaatje inboren en/ook/of vervolgens met een klein spuitje het afval eruit zuigen, stukje kauwgom erop en hij gaat weer een tijdje mee...

Verwijderd

Ik heb op m'n werk een keer iemand langs gehad die zo'n vol tankje heeft vervangen. Weliswaar bij een ander type printer, maar het idee is hetzelfde denk ik. Bij die printer kon je het bakje niet leeggooien omdat het een massief ding was met daarin een soort van watten die de overtollige inkt opving. Die man vervangde dus het hele ding. Dat opslagding zat trouwens op de plek waar je cartridge wagentje staat als ie niets doet.

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Montana schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:03:
Als je er even vanuit gaat dat ik niet weet of het werkt voor de i550 en dat geld ook voor de I850 waar onderstaande tekst voor bedoeld is. Maar wie weet heb je er wat aan. Ik heb het ook maar gevonden.

-----------------
Subject: Cannon i850 Waste Ink Reset That WORKS!
I saw no one was posting the reset for the canon i850 and everyone kept requesting it...Well my printer is a conon i850 and after 1 year I ran into the same problem so I searched the entire interenet and have found a reset that works after 6 hours of pulling my hair out and smashing the printer a few times

I have a slight anger problem >:o

Ok kiddies here you go

CANON i-850 waste ink tank error RESET

Start with the printer OFF

1. Hold down RESUME and then hold down POWER
2. release RESUME
3. press RESUME twice, then release POWER
4. Let green light blink until printer is done futzing

Select function with RESUME press POWER to execute:

presses - light color - function

0 - green - Test print (or exit service mode on i960)
1 - orange - EEPROM info print (plus grid nozzle diagnostic on i960)
2 - green - EEPROM initialize
3 - orange - reset waste ink counter
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok! ik ziet wat ik moet doen, maar waar zit dan dat tankje? daar wordt niet gebabeld :P
laat maar, ik was een beetje traag met reageren .

[ Voor 3% gewijzigd door cablerichy935 op 24-04-2005 15:22 . Reden: te laat! ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hee Ariecablerichy, dat geld heet Euro, GoT != Jordaan oid :P

Oslik blyat! Oslik!

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
dion_b schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:29:
Hee Ariecablerichy, dat geld heet Euro, GoT != Jordaan oid :P
Goed hoor, maar kan niet vinden wat je bedoeld, maar goed.
Allemaal bedankt, het was even schroeven en zo, maar wel gevonden, daarna de boel gereset, hij werkt nu als een nieuwe.

Pagina: 1