Download Accelerator Plus vraagje

Pagina: 1
Acties:

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 08:32
Ik heb al gezocht met de search, maar kon het niet vinden. Als ik met Download Accelerator Plus veel kleine bestanden in 1 keer download, dan krijg ik iedere keer dat een nieuwe download start, het venster te zien waarin hij gaat downloaden, dit venster komt on top van alles, dus als ik aan het chatten ben, moet ik steeds weer klikken op het gespreksvenster, kan ik weer een klein beetje typen, en dan moet ik het venster weer aanklikken omdat dat domme venster van DAP weer te voorschijn komt. Is hier ook iets aan te doen? Want ik vind het maar irritant

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Zit er niets in de configuratie waar je dit kan uitzetten? Dat hij bijvoorbeeld alleen op de achtergrond draait.

stp - PSN ID: stp_4

• cryonic90
Nee, daar had ik al om gezocht, maar kan het niet vinden, misschien dat ik er overheen kijk, maar ik zie het niet

Verwijderd

welk scherm bedoel je precies (diegene waar je op start download moet drukken?), want dat scherm kan je gewoon in de config uitzetten. ik hoefde igg nergens op te klikken, hij begon zelf met downloaden (in de tijd dat ik nog dap gebruikte, zal wel versie 5.3 zijn)

• cryonic90
Laat maar, zoals ik al zei, ik had er overheen gekeken, het is er wel en alleen voor geregistreerde gebruikers >:) . Maar het is nu dus opgelost, mag een slotje op