Azureus poorten open maken! Nat Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 787 views sinds 30-01-2008

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-05 23:58
Heb gezocht en veel doorgelezen daaruit begrijp ik dat ik UPnP aanmoet maar dat kan ik niet op me Sweex router vinden?

Ik heb SP2 met firewall uitstaan , en heb norton internet security maar als ik firewall daarbij uitzet maakt het niet uit. Heb alle poorten 6881t/m6889 toegevoegd, nog geen verschil.

Heb Azureus altijd gebruikt maar toen ik nieuwe processor, moederbord en geheugen er in zat dus sinds 2 dagen ging windows er ook opnieuw op en sindsdien doet azureus niet meer goed dus geel gezichtje nat probleem!

( Heb een Conexant Hasbini router :? )

[ Voor 5% gewijzigd door Nevels op 24-04-2005 14:02 ]

Verwijderd

En wat als je je poortjes nou eens met de hand op de router invoert, gaat dat niet beter? :)

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-04 22:01

JorisPenders

Designer & Coder

Lijkt me niet dat die Sweex-dinges UPnP hebben.. of weet het iig niet zeker....
Gewoon even in je routertje openzetten jah :-)

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• Nevels
Nevels schreef op zondag 24 april 2005 @ 13:45:
Heb alle poorten 6881t/m6889 toegevoegd, nog geen verschil.
Heb ik handmatig gedaan, :?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Nevels schreef op zondag 24 april 2005 @ 13:45:
Heb gezocht en veel doorgelezen daaruit begrijp ik dat ik UPnP aanmoet maar dat kan ik niet op me Sweex router vinden?

Ik heb SP2 met firewall uitstaan , en heb norton internet security maar als ik firewall daarbij uitzet maakt het niet uit. Heb alle poorten 6881t/m6889 toegevoegd, nog geen verschil.

Heb Azureus altijd gebruikt maar toen ik nieuwe processor, moederbord en geheugen er in zat dus sinds 2 dagen ging windows er ook opnieuw op en sindsdien doet azureus niet meer goed dus geel gezichtje nat probleem!

( Heb een Conexant Hasbini router :? )
Mag ik hieruit opmaken dat je porforwards voor de nieuwe pc en verse windows wel werkten? Zo ja dan heeft je nieuwe pc vermoedelijk een ander ip gekregen dat niet meer klopt met je oude forwards?

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 24-04-2005 15:00 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Nevels
Ik heb nooit forwards gebruikt, Ik snap er helemaal niks meer van :X

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:14

Korakal

Up up up!

Met de handleiding en Het Grote Poortmappingsverhaal voor uitleg van wat je aan het doen bent zou je er wel uit moeten komen :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.