Toon posts:

Fast ADSL en Linux

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die Fast adsl aan de praat heeft onder Linux... Ik heb zo'n leuk abbo bij XS4all met 4 ip's en die wil ik wel kunnen gebruiken natuurlijk.. :)

Anyone ??

Verwijderd

Ja die heb ik aan de praat

zie http://dl.xs4all.nl/adsl/ADSL-HOWTO-Linux.html
let in het script effe op de services, ik dacht dat ik dat bij mij heb moeten veranderen in 3 of 4 voor fast-adsl, was wat trial en error, maar verder werkt t uitstekend.
ook nog toegevoegd in startup van linux en ik ben sindsdien een gelukkig mens

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 15:13

oXygeN

oftewel oxje...

Ik niet, want ik heb geen ADSL :)

\o/

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 13:19 schreef chicolapino het volgende:
let in het script effe op de services, ik dacht dat ik dat bij mij heb moeten veranderen in 3 of 4 voor fast-adsl, was wat trial en error, maar verder werkt t uitstekend.
Kan je dat script hier anders ff plaatsen ? Dus wat jij er van gemaakt hebt ? Ik denk dat je daar wel meer mensen blij mee maakt

Op de site van xsall staat namelijk het volgende:
[copy&paste]
my $service = "xs4all-F02"; # Basic ADSL
#my $service = "xs4all-F01"; # Fast ADSL?
[/copy&paste]

Thnx alvast. :D

Verwijderd

Ik heb die F01 zitten editen en veranderd in F03 of F04
ik meen me ook te herinneren dat ik het heb afgeleid uit de html-source van het dashboard dat ik voor mn kiezen krijg. Das nl. ook precies wat dat script doet: html ophalen, wat codes invullen en terugsturen.

Ik kan helaas niet bij mn script omdat compu thuis uit staat.

Verwijderd

Topicstarter
Ook thxn.. ga het gewoon wel ff proberen.. Mocht het niet lukken dan plaats ik hier wel weer een post :)...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 14:29 schreef chicolapino het volgende:
Ik heb die F01 zitten editen en veranderd in F03 of F04
Nou ik heb het aan de praat.. het moet F03 zijn in ieder geval... Maar nog steeds maar 1 ip adres is van buiten af aan te spreken.. Wie weet hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat al mijn ip adressen aanspreekbaar zijn ?

Trouwens op deze locatie is betere installatie info te vinden dan bij de helpdesk van xs4all zelf:
http://www.xs4all.nl/~sessin01/MXstream-PPTP-handleiding.html
Pagina: 1