Hoi, ik gebruik inmiddels ruim een half jaar OS X naar tevredenheid. Er is alleen één dingetje waaraan ik me erger en niet weet waaraan het ligt: 's Nachts zet ik m'n Mac altijd in slaap-stand en als de uptime wat hoger begint te worden (paar dagen) vallen steeds meer functies uit. Zo kan ik vandaag bijvoorbeeld in het Apple menuutje 'About This Mac' niet meer gebruiken en ook de opties Sleep, Restart, Shut down en Logout werken niet meer.
In een ander topic over schermkleuren merkte ik al op dat ctrl-cmd-option-8 (kleuren inverteren) niet werkte na meerdere sleeps en na reboot weer prima.
Heeft iemand hier ook problemen mee? Ik heb als enige extra hardware een Graphire 2 en een Miglia AlchemyTV DVR eraan/erin hangen, misschien dat de laatste roet in het eten gooit door niet netjes te suspenden?
In een ander topic over schermkleuren merkte ik al op dat ctrl-cmd-option-8 (kleuren inverteren) niet werkte na meerdere sleeps en na reboot weer prima.
Heeft iemand hier ook problemen mee? Ik heb als enige extra hardware een Graphire 2 en een Miglia AlchemyTV DVR eraan/erin hangen, misschien dat de laatste roet in het eten gooit door niet netjes te suspenden?
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós