Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zwarte lian-li's en beschadigen

Pagina: 1
Acties:

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

Topicstarter
ik heb zojuist een zwarte lian-li besteld en maak me nu een beetje zorgen over beschadigingen.. het lijkt me dat het meest miniscule pitje zichtbaar is omdat er metalic onder de zwarte finish vandaan komt..

is dit echt zo of valt het reuze mee?

ik kan er nog een metalic exemplaar van maken...

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 15:43
Het is geen mega dikke coating die er overheen gespoten is. De zwarte kleur die Lian Li gebruikt is wel ontzettend mooi (vind ik dan tenminste), maar ja, krassen zul je inderdaad wel mee moeten oppassen. Als je je case veel meeneemt naar LAN-parties etc., zou ik persoonlijk voor een metallic kiezen. Aan de andere kant, ik heb zelf een zwarte Thermaltake kast, en die overleeft ook al 3 jaar LAN-parties etc, maar dat is een stalen kast. Aluminium is wat dat betreft wel iets kwetsbaarder.

Systemspecs

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Misschien een ideetje om er een paar dunne lagen blanke lak overheen te doen? Zo blijft je mooie kleur wat beter beschermd....

U vraagt, wij antwoorden.

Verwijderd

ik heb er hier ook een staan de PC71 deze had ook een paar dikke krasjes erop deze heb ik weg kunnen poetsen met surface 95 van kontakt chemie o.a te halen bij mycom, pczaak.nl e.a hij is nu weer helemaal krasvrij na een goeie poetsbeurt let wel dat je een fijne stoffen doek gebruikt en niet een vaatdoekjewant dan krijg je lelijke strepen

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Valt reuze mee. Heb het kastje 2 jaar gehad en naar behoorlijk wat LAN party's gesleept zonder problemen. Wel voorzichtig mee zijn, maar krassen heb ik er nooit op gemaakt :)