Toon posts:

Geen dataverkeer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een tijdje online krijgt mijn modem geen gegevens meer binnen. Ook na opnieuw verbinden blijft het probleem. Pas na de temp internetfiles te hebben verwijderd en opnieuw opgestart te hebben, krijgen we weer een verbinding waar dataverkeer mogelijk is.

Dit is echt super irritant|:(. Ik heb er al verschillende mensen bij gehad, maar geen van allen kon achter de oorzaak komen.

Win98, v90 modem, Demon Internet.

P.S. Wij hebben geen vast IP-nummer, ondanks dat wij bij Demon zitten.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 januari 2001 13:14 schreef Insanatic het volgende:
Na een tijdje online krijgt mijn modem geen gegevens meer binnen. Ook na opnieuw verbinden blijft het probleem. Pas na de temp internetfiles te hebben verwijderd en opnieuw opgestart te hebben, krijgen we weer een verbinding waar dataverkeer mogelijk is.

Dit is echt super irritant|:(. Ik heb er al verschillende mensen bij gehad, maar geen van allen kon achter de oorzaak komen.

Win98, v90 modem, Demon Internet.

P.S. Wij hebben geen vast IP-nummer, ondanks dat wij bij Demon zitten.
Misschien even een herinstallatie van jouw browser.. (met alle standaard instellingen)

Verwijderd

Topicstarter
al geprobeerd

Verwijderd

Topicstarter
nu bijvoorbeeld 3x opnieuw pc op moeten starten om 1 simpel berichtje te posten bij tweakers.

By the way Toshiba Laptop.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Misschien heeft het in op alle protocollen opnieuw te installeren. Of je moet even naar software onder configuratiescherm gaan. Dan naar Windows setup en communicatie even verwijderen. Computer opnieuw opstarten en deze opnieuw installeren. Heeft bij mij ook geholpen toen ik nog een modem had. Ik weet dat dit heel irri kan zijn, dus good luck :).

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?