Earth is nice, heaven is better...
Nee ik wil alle html bestanden waar mijn site uit bestaat omzetten in 1 bestand. Hoe doe ik dat?
Wat een onduidelijke vraagstelling, maareh druk es op rechts en zeg 'add to zip' dan hou je 1 bestand over
Dat bedoel ik niet ik wil gewoon een site van één hmtl bestand met daarin de rest van de plaatjes en html verwerkt. Dit bestand moet afspeelbaar zijn. Desnoods is het een exe bestand.
Printscreens maken en achter elkaar zetten in MS PowerPoint... 
Misschien moet je het wat duidelijker uitleggen!!!
Misschien moet je het wat duidelijker uitleggen!!!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Beetje meer uitleggen wat je ermee wilt, en waarom je het op zo'n domme manier de vraag stelt. Volgens mij is dit weer gewoon een onzinnige vraag...maar goed.
Verwijderd
Bedoel je misschien dat je zeg maar de verschillende 'hoofdstukken' van de site onder elkaar zet? Dan kun je het best gebruikt maken van ankers (named link).
Is dit wat je bedoeld
Is dit wat je bedoeld
je kan een (externe) html file inbedden in een locale html, dat heb je goed.
ik heb momenteel geen URL voor je, maby vanavond.
zoek op : +Html +inbedding
succes
ik heb momenteel geen URL voor je, maby vanavond.
zoek op : +Html +inbedding
succes
Verwijderd
Je wilt dus in 1 bestand een hele rits html bestanden embedden (misschien tevens plaatjes). Erm....wat is daar het nut van?...
ik denk dat het handig kan zijn om dat je dan maar 1 bestand hebt, en niet alle plaatjes etc. in een en dezelfde directory te gooien.
bedoel je dat misschien???
bedoel je dat misschien???
t lijkt mij dat dat nog uitgevonden moet worden, want ik geloof niet dat dat voor elkaar te krijgen is.
Het zou dan ook een achterlijk groot bestand worden vrees ik. En tevens krijg je volgens mij grote problemen met je interacties.
Het zou dan ook een achterlijk groot bestand worden vrees ik. En tevens krijg je volgens mij grote problemen met je interacties.
Innovation beyond Imagination
Verwijderd
L:+LOp woensdag 10 januari 2001 13:53 schreef OzBoz het volgende:
Wat een onduidelijke vraagstelling, maareh druk es op rechts en zeg 'add to zip' dan hou je 1 bestand over
Dat was ook het eerste wat ik dacht
en als je dan perse een exe wil kan je van die zip file ook nog een self-extractor makenOp woensdag 10 januari 2001 18:51 schreef ELANAZ het volgende:
[..]
L:+L
Dat was ook het eerste wat ik dacht
suc6
jaaah en dan met een autorun op cd bakken, start ie ook nog vanzelf op
Innovation beyond Imagination
Je wilt dus 1 enkel HTML bestand waar je complete site in zit.
Simpel gezegd: dat kan niet.
Of je moet het in Flash gaan maken. Maar dan is het geen HTML meer, maar SWF.
Moeilijker gezegd: je kan plaatjes niet in een HTML bestand stoppen, tenzij je ASCII-art gaan toepassen...
Je kan wel al je tekst, hoofdstukken en opmaak in 1 bestand zetten. Dan moet je het pagina-wisselen in een script gaan zetten en met layers gaan werken.
Succes. Want als je dit al niet wist, lukt het je ook niet om dat effe te doen.
grtz.
AxiMaxi
Simpel gezegd: dat kan niet.
Of je moet het in Flash gaan maken. Maar dan is het geen HTML meer, maar SWF.
Moeilijker gezegd: je kan plaatjes niet in een HTML bestand stoppen, tenzij je ASCII-art gaan toepassen...
Je kan wel al je tekst, hoofdstukken en opmaak in 1 bestand zetten. Dan moet je het pagina-wisselen in een script gaan zetten en met layers gaan werken.
Succes. Want als je dit al niet wist, lukt het je ook niet om dat effe te doen.
grtz.
AxiMaxi
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Verwijderd
ik heb wel een programma, dat net zoals ssi, je pagina "in elkaar" zet. Dan hoef je dus geen ssi te gebruiken, en maak je op je eigen pc alle .html bestanden. Dit gebruik ik voor menu's in te voegen, zodat je deze in een aparte html file hebt staan, die je dan maar 1x hoeft te wijzigen.
het kan echt, zelf nog mee gerommeld maar ik kan de link niet vinden en heb het zelf niet toegepast..blijven zoeken.
Volgens mij was er op tucows of winfiles ergens eens een programma dat dat deed..
Het maakte van een directory met html een exe.. met een geïntegreerde browser.
Html is het dan niet meer echt.. maar het komt in de buurt.
Het maakte van een directory met html een exe.. met een geïntegreerde browser.
Html is het dan niet meer echt.. maar het komt in de buurt.
OPROEP AAN FLOX,
zou je nog even een keer herhalen en duidelijk kunnen maken wat je wél bedoeld???
zou je nog even een keer herhalen en duidelijk kunnen maken wat je wél bedoeld???
Ik zoek hetzelfde, hier een duidelijker beschrijving,
STEL: ik heb een mooie site in met alle nieuwe snufjes (flash css etc.. whatever) en ik wil deze als bedrijfspresentatie laten zien aan een persoon waarvan ik weet dan hij een kale win95 install heeft en GEEN internet dus ook GEEN (up-to-date) brower en flash plugin.
Ik wil mijn pagina in .EXE Of iets in die richting met geintegreerde browser op cd hebben zodat ook deze internet vreemde persoon (met geld) mijn pagina kan zien zodat ik er op mijn beurt dat geld uit kan gaan halen.
Het staat natuurlijk zwaar zielig als je met 12 cd's aankomt om expl 5.x te installeren vervolgens een paar plugins en dan nogeven flash.......
snappie nu of nog meer toelichting nodig ???
Vr. Gr, Xychix
STEL: ik heb een mooie site in met alle nieuwe snufjes (flash css etc.. whatever) en ik wil deze als bedrijfspresentatie laten zien aan een persoon waarvan ik weet dan hij een kale win95 install heeft en GEEN internet dus ook GEEN (up-to-date) brower en flash plugin.
Ik wil mijn pagina in .EXE Of iets in die richting met geintegreerde browser op cd hebben zodat ook deze internet vreemde persoon (met geld) mijn pagina kan zien zodat ik er op mijn beurt dat geld uit kan gaan halen.
Het staat natuurlijk zwaar zielig als je met 12 cd's aankomt om expl 5.x te installeren vervolgens een paar plugins en dan nogeven flash.......
snappie nu of nog meer toelichting nodig ???
Vr. Gr, Xychix
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
simpel, neem een laptop met alle benodigde software mee naar die presentatie...
Pagina: 1