www.namedemo.com echt free???

Pagina: 1
Acties:

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 07:16
Bij namedemo moet je bij registratie tegenwoordig een creditcard nr invullen, is het wel echt free?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 januari 2001 13:09 schreef onne het volgende:
Bij namedemo moet je bij registratie tegenwoordig een creditcard nr invullen, is het wel echt free?
Geen flauw idee, maar je moet NOOIT je creditcardgegevens vrijgeven als iets gratis is (is zeer verdacht). Ga toch maar naar een ander bedrijf toe!

Verwijderd

mmm, eerst hoefde je hoefde je creditcard gegevens niet in te vullen! Toen was het wel helemaal gratis....

• onne
Ik weet et, maar iemand uit m'n klas heeft het ook gedaan, maar dan een week geleden toen hoefte je nog geen creditcard te geven, en het werkt perfect bij hem, ze hebben bergen domeinnamen en ze linken ze gewoon door naar bijv geocities ofzoiets.
(als je et niet gelooft www.raulkooter.nl, verschrikkelijk trieste site, maar het werkte dus wel bij hem)....

• onne
Ze zeggen dat het nu ook gratis is maar dat ze die creditcard gegevens alleen nodig hebben voor registratie en er geen geld vanaf halen...maar ja

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 13:24 schreef onne het volgende:
Ze zeggen dat het nu ook gratis is maar dat ze die creditcard gegevens alleen nodig hebben voor registratie en er geen geld vanaf halen...maar ja
gewoon doen joh ..
durf te leven !
je kan het altijd nog terug vorderen 'mochten' ze iets afschrijven.

Verwijderd

Welke reden draag je dan aan? Ik zou het niet riskeren! Lijkt me verdacht, omdat ik een paar maanden terug zonder gegevens een domeinnaam heb aangevraagd.
zie http://www.hsmaastricht.net Er staat ook een linkje naar mijn site, maar nu ga ik spammen en dat mag niet. Dus ik heb niets gezegd.
Pagina: 1