Met spoed compacte 400W+ voeding gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• 448191
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik heb met spoed een nieuwe voeding nodig, maar stuit tegen het volgende probleem: ik heb mijn kast zo gemod dat de lengte van de voeding maximaal 14cm kan zijn!

Wie helpt mij uit de brand met een tip voor een betrouwbare 400W+ voeding?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
www.google.nl wil nog wel eens helpen, dat eventueel gekoppeld aan de pricewatch van de FP, moet bij elkaar toch een aardig resultaat op kunnen leveren.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:02
Ga zaken af , waarom pak je niet eff andere voeding die wel gewoon geschikt is ?
Mini-itx voeding?

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 20:12

Acheron

updatepack.nl

De Tagan 380 Watt valt af :p

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• 448191
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
www.google.nl wil nog wel eens helpen, dat eventueel gekoppeld aan de pricewatch van de FP, moet bij elkaar toch een aardig resultaat op kunnen leveren.
Natuurlijk heb ik dat al geprobeerd (duh), probleem is dat mijn huidige voeding 14x14(lxb), terwijl de meeste 400W+ voedingen een lentgte hebben van 15cm+... Vijftien centimeter zou misschien nog net lukken als ik mijn kast (alweer - zucht) onder handen neem, maar dan ben ik op google nog bijhoorlijk lang aan het zoeken (als ik uberhaupt al slaag), dus ik hoopte dat iemand een voeding (of lijn) kon aanraden.

Ondertussen ga ik natuurlijk zoeken, het heeft immers haast...

[ Voor 16% gewijzigd door 448191 op 24-04-2005 00:50 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
De Aopen Silent voedingen zijn redelijk compact voor mijn gevoel (zitten tenminste in redelijk kleine doosjes bij ons in de winkel).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Help! Help! Spoed! Spoed! :X

GoT Huisregels

Dit is niet de juiste attitude voor op GoT :o

Begin maar eens met op te zoeken exact welke form factor je voeding heeft, ga dan op zoek naar dat type in de Pricewatch. GoT is er niet om dat voor je te doen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.