Sinds ik weer spelletjes aan het spelen ben valt het mij op dat het speakertje in m'n systeem kast, wat dus aangesloten zit op m'n moederbord, volledig op hol slaat wanneer ik een spel opstart.
Luister hier maar eens naar. Dit heb ik net opgenomen toen alleen het intro scherm van World of Warcraft aanstond.
www.van-den-kwik.demon.nl/piepiepiep.avi
Hier valt gewoon niet mee te spelen.
Het systeem is verder niet instabiel, videokaart vertoont geen rare beelden en verder heb ik nooit problemen gehad met dit systeem.
Asus P4B266
P4 1.6
Asus GeForce 4 ti4200 (passief gekoeld met zo'n gigantisch Zalman apparaat, wordt niet eens heel warm)
512MB DDR (Samsung)
1x 40GB 1x 200GB
DVD-Rom
DVD-RW
Zo nu en dan hoor ik ook wel eens een paar piepjes achter elkaar, wanneer ik niet met een spel bezig ben. Maar ik heb werkelijk geen idee waar het dan door komt.
Iemand enig idee?
Luister hier maar eens naar. Dit heb ik net opgenomen toen alleen het intro scherm van World of Warcraft aanstond.
www.van-den-kwik.demon.nl/piepiepiep.avi
Hier valt gewoon niet mee te spelen.
Het systeem is verder niet instabiel, videokaart vertoont geen rare beelden en verder heb ik nooit problemen gehad met dit systeem.
Asus P4B266
P4 1.6
Asus GeForce 4 ti4200 (passief gekoeld met zo'n gigantisch Zalman apparaat, wordt niet eens heel warm)
512MB DDR (Samsung)
1x 40GB 1x 200GB
DVD-Rom
DVD-RW
Zo nu en dan hoor ik ook wel eens een paar piepjes achter elkaar, wanneer ik niet met een spel bezig ben. Maar ik heb werkelijk geen idee waar het dan door komt.
Iemand enig idee?
[ Voor 4% gewijzigd door Kipcorn op 24-04-2005 00:28 ]