[XP] Irritant ATI venster bij inloggen [beperkte rechten]

Pagina: 1
Acties:

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04 15:41

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Ik heb mijn laptop laatst opnieuw geïnstalleerd met XP, en daarbij zijn mijn account en de account van mijn vriendin beperkte gebruikers ipv administrator.
Als ik inlog krijg ik telkens het volgende scherm te zien:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cap-team/got/atithumb.jpg

Vraag is: hoe kom ik hier vanaf? Toen mijn account nog wel administrator was, kreeg ik dit schermpje niet te zien, maar nu dus wel.

Beetje irritant enzo ;)
En nee dat vinkje uitzetten heeft niet als gevolg dat ik 'm daarna nooit meer zie :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Geef jezelf administrator rechten; run regmon om te kijken welke actie dat vinkje uitvoert; en kijk dan verder :) Verder is dit toch meer iets voor WOS; gezien het feit dat dit om Windows drivers en rechten gaat :)

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
Thanx ga het proberen :)

Hmm als ik m'n account weer administrator maak, dan zie ik dat venster helemaal niet, en kan dan ook niet zien wat dat vinkje doet..

Ff geprobeerd om in te loggen terwijl regmon draaide onder de administrator account maar uit die berg loggegevens vind ik niets wat met ATI te maken heeft.. Vooral het modem blijkt het register veelvuldig aan te spreken..

[ Voor 89% gewijzigd door CAP-Team op 23-04-2005 22:25 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm; dat is wel jammer. Kun je de TV weergave onder je account niet uitschakelen? Volgens de melding krijg je daarom deze popup te zien :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
Hmm volgens mij heb ik een soort workaround gevonden, ik laat het proces atiptaxx.exe niet meer opstarten bij het inloggen, dit is de ati tray tool. Als ik nu de geavanceerde eigenschappen van het beeldscherm opvraag wordt dit proces toch automatisch opgestart (en krijg ik die melding), dus het is ook niet zo'n ramp als het proces normaliter niet draait.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zolang je geen performanceverlies ondervind op dat moment is dat natuurlijk een goede optie :)

---

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:01
Zoek in het register naar het bestandje dat hij open en schakel die dan uit bij het opstarte

[ Voor 64% gewijzigd door MaD_co op 24-04-2005 18:29 ]

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
MaD_co schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:28:
Zoek in het register naar het bestandje dat hij open en schakel die dan uit bij het opstarte
dat heb ik nu dus gedaan ;)

Pagina: 1