[caraudio] JVC KD-dv5000 start op maar werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-12 21:44
Ik heb een JVC KD-dv5000 autoradio in mijn auto en zoals de titel al zegt: hij start wel op maar gaat gelijk weer uit.
Hij werkte perfect tot ik vandaag de radio eruit haalde om te kijken wat voor kabel mijn sub nodig heeft (omdat deze een vreemde stekker heeft die op mijn oude radio zat).
Ik heb alle kabels losgehaald en geprobeerd em alleen met de power stekker aan te zetten. Hij gaat aan en leest/kijkt of er een cd in zit en gaat gelijk weer uit. Dus even de handleiding gepakt en de processor gereset maar nog steeds niets.

Daarna mijn oude radio gepakt om te testen of het aan de snoeren/auto/enz. lag maar deze werkte perfect.

Geen idee wat er aan de hand kan zijn maar wil het graag opgelost :P, en helaas de helpdesk van JVC is gesloten.

(Heb dit natuurlijk allemaal met de stroom eraf gedaan, behalve het resetten)

Verwijderd

DVD corrupt? Hangt je dvd speler er wel goed in. Dus goed vast en niet scheef zoals in verticaal als horizontaal? Doet hij dit ook als de motor draait?
Daarna wat ik kan bedenken is dat de spanning in je dashboard 12v+ aansluiting niet stabiel is... Als je daarop je dvd speler natuurlijk op aangesloten is en niet op een (zoals het hoort) losse regelrechte 12v+ lijn van je accu ?

• harry64
Het heeft volgens mij niets met de DVD te maken, het enige wat ik er nu mee kan is de cd erin stoppen en eruit halen. Als ik dat gedaan heb gaat ie de cd lezen en gaat dan uit.
Hij is aangesloten via mijn zekeringenkast en het contactslot. De spanning is ook stabiel heb ik nagemeten.
Het maakt niet uit of ik em horizontaal vertikaal of op zen kop houd hij werkt niet.
En mijn andere radio werkt wel perfect, ik had gehoopt dat het em ergens in een resetknop ofzo zou zitten. Maar dat heeft dus al niet geholpen.

[ Voor 17% gewijzigd door harry64 op 24-04-2005 09:47 ]

Verwijderd

harry64 schreef op zondag 24 april 2005 @ 09:46:
Het heeft volgens mij niets met de DVD te maken, het enige wat ik er nu mee kan is de cd erin stoppen en eruit halen. Als ik dat gedaan heb gaat ie de cd lezen en gaat dan uit.
Hij is aangesloten via mijn zekeringenkast en het contactslot. De spanning is ook stabiel heb ik nagemeten.
Het maakt niet uit of ik em horizontaal vertikaal of op zen kop houd hij werkt niet.
En mijn andere radio werkt wel perfect, ik had gehoopt dat het em ergens in een resetknop ofzo zou zitten. Maar dat heeft dus al niet geholpen.
Ook echt andere cvd/dvd geprobeert... maybe kan hij niet die "type" dvd/cd niet lezen? (dvd-r/w / dvd+r/w etc...)
anders op sturen voor na laten kijken is denk ik mijn laatste sugestie

• harry64
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 10:40:
[...]

Ook echt andere cvd/dvd geprobeert... maybe kan hij niet die "type" dvd/cd niet lezen? (dvd-r/w / dvd+r/w etc...)
anders op sturen voor na laten kijken is denk ik mijn laatste sugestie
Ja, ook geprobeerd. Ik heb het niet zo op opsturen enzo vanwege aantal slechte ervaringen (o.a. een sonyminidisc :(, die ik uiteindelijk zelf gemaakt heb). Maar zal morgen even bellen met de helpdesk.