Probleem is als volgt. Zodra je op een foto klikt opent hij een grotere versie van de foto
in een nieuw venster. Dit doe ik met behulp van Javascript. Echter zodra die de grotere foto in een
nieuw venster opent, refresht die de parent page, zodat je weer helemaal naar beneden toe moet
scrollen.
Dit is de script:
Zo wordt ie aangeroepen vanuit de parent window:
Wat moet ik veranderen om te voorkomen dat ie de parent window niet refresht. Ik heb al gezocht met google op dit page refresh probleem, maar heb tot nu toe helaas geen zinvol antwoord weten te vinden. Als ik binnen GOT zoek op window.open loopt de search vast na 15 sec., helaas.
in een nieuw venster. Dit doe ik met behulp van Javascript. Echter zodra die de grotere foto in een
nieuw venster opent, refresht die de parent page, zodat je weer helemaal naar beneden toe moet
scrollen.
Dit is de script:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" type="text/javascript"> <!-- function openWin(url, width, height) { var left = (screen.availWidth-width) / 2; var top = (screen.availHeight-height) / 2; window.open(url, '_blank', 'location=0, menubar=0, resizeable=0, scrollbars=0, status=0, toolbar=0, top='+top+', left='+left+', height=' + height + ', width=' + width); } //--> </SCRIPT> |
Zo wordt ie aangeroepen vanuit de parent window:
HTML:
1
2
| <a href="#" onclick="javascript:openWin('../content/showimage.htm?../images/welkomstfoto640x400.jpg', 600, 400)">[img]"../images/welkomstfoto240x160.jpg"[/img]</a> |
Wat moet ik veranderen om te voorkomen dat ie de parent window niet refresht. Ik heb al gezocht met google op dit page refresh probleem, maar heb tot nu toe helaas geen zinvol antwoord weten te vinden. Als ik binnen GOT zoek op window.open loopt de search vast na 15 sec., helaas.
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 22:05 ]