Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

SATA II filter a.u.b. toevoegen in categorie HD's van PW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn nu een aantal SATA II harde schijven in de Pricewatch te vinden, de Hitachi T7K250 en de Samsung SP2004C. Daarom zou het mij handig lijken als er een filter word toegevoegd dat enkel SATA II harde schijven toont.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Voilà :) . Het is op dit moment nog niet mogelijk om echte filters te leggen op de PW-data, daarvoor zal PW2 noodzakelijk zijn. Als je nu wil filteren is het dus een creatief gebruik van de zoekfunctie in combinatie met de productcategorieën :) .

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dat was niet helemaal wat ik bedoelde. Ik gebruikte het verkeerde woord, ik bedoelde een subcategorie. Als ik naar de categorie Harde schijven ga zie ik de volgende subcategorieën:

- ATA harde schijven (114)
- Fibre Channel harde schijven (4)
- FireWire / USB harde schijven (135)
- NAS apparatuur (21)
- Notebook harde schijven (74)
- SCSI harde schijven (78)
- Serial ATA harde schijven (61)
- Overigen (9)
- Alle producten (496)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Oooh :) . Well, die categorie zal er wel komen als er teveel SATA II-schijven zijn gok ik zo. Ik zal Longbeard hierover wel even ICQ'en :) .

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is niet zinvol om een nieuwe categorie aan te maken voor SATA II-harde schijven. SATA II-schijven kunnen nu al opgezocht worden door middel van een zoekopdracht. Praktisch alle nieuwe harde schijven zullen SATA II ondersteunen, dus in de nabije toekomst is het geen criterium van belang meer.

Ultra320 SCSI-harde schijven hebben overigens ook geen aparte categorie, net zoals Pentium 4-processors met verschillende sockets. Als hier allemaal aparte categorieën voor gemaakt moeten worden wordt het er niet overzichtelijker op.

Je kunt je aankoopbelissing voor een harde schijven trouwens beter baseren op de prestaties van de schijf (aan de hand van betrouwbare en representatieve benchmarks) dan op de interface alleen, want dat zegt niet zoveel.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor het antwoord.
Pagina: 1