Ben al een tijdje bezig met een simpele php code, maar kan iemand voor mij kijken waar hier een fout kan zitten?
achterogrond plaatje
links
iframe
Bij het openen deze pagina worden geen fouten gegeven, maar de achtergrond bestanden worden niet goed ingevuld. Heb ook al op andere topics gekeken, maar schiet er niet veel mee op.
heb ipv een switch ook al met if geprobeerd, maar het resultaat is het zelfde en als ik de varibalen bimg en pagina inkijken(toon op scherm) dan krijg ik de link wel te zien, maar wel met 2x een /, maar de pagina de goede pagina word wel geopend.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <?php
$pagina = $_GET['link'];
$bgimg = $_GET['link'];
echo "$pagina<br>";
echo "$bgimg<br>";
switch ($bgimg):
case "html\balieinfo.htm":
$plaatje = "picture/layout/balie.jpg";
case "html\baliekosten.htm":
case "html\balieprogramma.htm":
case "html\lombokinfo.htm":
$plaatje = "picture/layout/lombok.jpg";
case "html\lombokprogramma":
case "html\lombokkosten.htm":
endswitch;
?> |
achterogrond plaatje
code:
1
| <div style=" width: 790; height:550; background-repeat:no-repeat; background-image:url(<?php echo "$bgimg"?>); position:relative;"> |
links
code:
1
2
| <a href="index.php?link=html\balieprogramma.htm">- programma<br></a>
<a href="index.php?link=html\baliekosten.htm">- kosten<br></a> |
iframe
code:
1
| <iframe src="<?php echo "$pagina"; unset ($pagina,$_GET['link'],$bgimg);?>" name="iframe" scrolling="no" frameborder="0" style="width:670; height:440;" allowTransparency="true"></iframe> |
Bij het openen deze pagina worden geen fouten gegeven, maar de achtergrond bestanden worden niet goed ingevuld. Heb ook al op andere topics gekeken, maar schiet er niet veel mee op.
heb ipv een switch ook al met if geprobeerd, maar het resultaat is het zelfde en als ik de varibalen bimg en pagina inkijken(toon op scherm) dan krijg ik de link wel te zien, maar wel met 2x een /, maar de pagina de goede pagina word wel geopend.