[wow] Disconnected from server + WiFi (5 minuten)

Pagina: 1
Acties:

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:53

the-spawn

.: Dark Storm :.

Topicstarter
Ik heb bij mijn vriendin nogal wat problemen met haar wireless en haar WoW.

Haar situatie is: ADSL wanadoo -> modem router -> Linksys WRT54G (nieuweste firmware) -> pc's / laptop

het porbleem doet zicht voor als ze in WoW zit, dan kan het de ene keer 5minuten duren maar anders weer een uur dat ze wordt gedisconnect van haar server.
Na 10 seconden is alles weer ok en kan ze weer inloggen.

Wanneer ze gewoon online aan het msne, skype of surfen is dan heeft ze nooit problemen.
Als ik met mijn laptop WoW ga spelen dan heb ik er ook geen last van. Ik kan dan uren zonder problemen spelen.

Ik weet ook zeker dat hij signaal sterkte niet te zwak is, altijd goed / zeer/goed en een snelheid van minimaal 36mbps.

Haar pc is een:
Asus k8n nForce 3
AMD 64 2800+
120gb s-ata
80 ata
512 DDR 400mhz

Linksys WMP54G
Levelone USB 0301USB

Ook wanneer beide kaartjes aan staan verbreekt men de verbinding, het probleem doet zich met beide kaartjes voor.

Zijn er misschien meer mensen met zulke problemen, of mensen met suggesties wat ik er aan kan doen?

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:41
Speel je op de officiele servers of op gratis servers...?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:53

the-spawn

.: Dark Storm :.

Topicstarter
Alleen officiele, Bloodhoof.

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Verwijderd

Kijk eens bij Apparaatbeheer en dan de eigenschappen van je wireless-kaartje. Dan ff zoeken op PowerMode of PowerSavingsMode oid en daar moet je em op Continious Access Mode zetten. Zo blijft de verbinding constant aanstaan.