Irritante Spyware.. had k een heel verhaal getyped.... gaat IE ineens een spyware pagina openen in dit venster... weg verhaal
nou ja.. herkansing:
Okay,
Ik fiets vanochtend naar m'n werk, heb zoals altijd heel hip mijn Creative Zen Touch aan de band van mijn rugtas hangen zodat ik er goed bij kan (en t ziet er nog kewl uit ook
Hij landde aardig hard op het asfalt... ik als een gek op de rem gaan staan en dat ding gepakt... hij stond uit
(CTRL+A, CTRL+C... jaja, ik leer van mijn fouten
Nou ik op de aanknop drukken.. mar hij ging niet aan.. wat langer op de aanknop gedrukt... nog niet aan... nou ja.. na wat vloeken maar weer verder gefietst om niet te laat op m'n werk te komen...
' S middags in de pauze nog eens geprobeerd of ie niet toevallig heel misschien nog wou aan gaan.. maar niks...
Heb hem toen ik thuis kwam aan de oplader gehangen... en tot mijn verbazing ging hij aan!!!!1one
En hij ging vrolijk verder spelen van waar hij was gebleven voor hij zo hard handig het asfalt ' kuste'.
Nou ik happy, zet hem uit.. dacht dat de accu leeg was ofzo.. laat de oplader er in zitten.. en wacht tot het icoontje dat ie aan het opladen in het scherm verschijnt....... wacht nog ff.... neej hoor niks.. staat gewoon uit en gaat niet opladen.
Ik hem weer aangezet... in orde.. speelt weer vrolijk verder.. ik trek de oplader er uit.. ging de hele speler uit...
Heb hem nu al een tijdje uit staan terwijl de oplader er aan hangt maar hij is nog steeds niet aan het opladen...
Ik heb zo'n idee dat de accu geen contact meer maakt of dat die gewoon overleden is ofzo...
Zou hier nog wat aan te doen zijn of moet ik hem gaan opsturen?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram