[worms armageddon, voor de pc] taal aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:06

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Ik speelde dit spel afgelopen week weer is. Tot mijn verbazing waren alle schermteksten omgezet naar het nederlands! Op zich niks mis mee natuurlijk maar mijn voorkeur gaat bij spellen (eigenlijk bij alle van oorsprong engelse dingen) uit naar de orginele stijl.
Na het lezen van de readme kwam ik erachter dat dit 'instellen' van nederlands gekoppeld is aan je windows installatie. Ik heb nu idd een nederlandse 8)7 windows versie wat niet zo was toen ik het spel voor het eerste speelde.
Nu vraag ik me af of het toch niet mogelijk om het spel te laten denken dat het engels is.
Als ik in de \worms armageddon\graphics map kijk dan zie ik namelijk wel alles in het engels staan.
Helaas heb ik niet kunnen uitvinden hoe deze toe te passen.

Wat ik tot nu toe gedaan heb:
- (uiteraard ;) ) gezocht op GoT
- gezocht op google
- zelf even naar de registry keys gekeken.
- mijn regional settings naar engels aangepast.

overige info
- Sold out versie van Worms Armageddon
- windows xp home nl

10 second ninja DONE

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sagat schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:10:
Als ik in de \worms armageddon\graphics map kijk dan zie ik namelijk wel alles in het engels staan.
Helaas heb ik niet kunnen uitvinden hoe deze toe te passen.
Ik heb het hier niet, en ken het amper. Maar wat als je alle _NL bestanden eens renamed naar _XX en alle _EN bestanden naar _NL? :X
Als het niet werkt ben je niks kwijt en kun je het weer terug renamen. Simpel :Y)

[ Voor 54% gewijzigd door RobIII op 23-04-2005 18:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:06

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Dat wilde ik dus gaan doen, alleen er zijn geen nederlandse bestanden te vinden. Alleen engels talige die in game lijken te worden omgezet. Mijn 2e idee was ergens in de registry of een ini bestand taal is engels invullen, maar ik heb dus geen idee waar ik dat moet zoeken :?

10 second ninja DONE