Hoe vaak is de deur opengeweest?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
Ik wil even kijken of jullie dit kunnen oplossen, ik kwam er zelf niet uit.

Stel je hebt een kamer met een deur, en zelf zit je aan de binnenkant en je gaat slapen, en als je wakker word wil je nagaan of iemand de kamer binnen is geweest, dit kun je bijv. doen door een muntje op de deurhendel te leggen of een voorwerp voor de deur te plaatsen die verschoven word als de deur opengaat.

Maar nu het volgende, wat als je wilt nagaan hoe vaak de deur is opengegaan?

Regeltjes:
-Je blijft zelf binnen de kamer
-Geen digitale apparatuur, om het simpel te houden dus alleen hout of touw.

Iemand een oplossing?

Onzinnig? Klopt dat is het, kunnen jullie het oplossen?

Verwijderd

uhh misschien een emmer op een schap zetten met iets dr in en dan een touw naar de deur en als ie open gaat trekt ie aan het touw en dan valt de emmer dan weet je of er iemand is geweest ;)

• Startups
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 16:55:
uhh misschien een emmer op een schap zetten met iets dr in en dan een touw naar de deur en als ie open gaat trekt ie aan het touw en dan valt de emmer dan weet je of er iemand is geweest ;)
En nu nog eentje met daarin hoe je weet hoe vaak de deur is opengeweest :)

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als de deur opengaat een klappertjespistool triggeren, en later tellen hoeveel klappertjes er weg zijn?

Grote bak met snoep neerzetten, vlak daarvoor een diepe gecamoufleerde kuil, en later tellen hoeveel er daarin liggen?

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Maak een rad met 'scheve tanden' en een tuimelaar op een afstand dat per volledige opening van de deur het rad 1 tand verder klikt. Verbind dit geheel aan de deur. Per tand zet je er een gat in, even voor de tand. boven het rad hangt een buis met knikkers. Het aantal keren dat de deur opengeweest is kun je nu tellen aan de knikkers die niet meer in de buis zitten.

• Startups
GlowMouse schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:00:
Als de deur opengaat een klappertjespistool triggeren, en later tellen hoeveel klappertjes er weg zijn?
Behalve dat ik als een gek wakker schrik is het een goed idee.
Jij wint, topic end.

Verwijderd

En wat als de deur zo vaak open gaat dat de klappertjes op zijn :p

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:40

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:18:
En wat als de deur zo vaak open gaat dat de klappertjes op zijn :p
Vervang je het klappertjes geweer met een mittraileur... met zo'n lange strip kogels die er doorheen gagt :Y) easy as hell :)

[serieus]
De klappertjes pistool manier lijkt me de handigste.. hoewel de knikkers ook handig zijn, maar veel meer moeite om te maken...

Je kunt ook het klappertjes pistool editen, zo dat hij de klappertjes niet meer kaarkt en dus geen geluid meer maakt, nu maak je het klappertje waar hij begint een andere kleur ofzo... hoef je alleen maar te tellen hoeveel plaatsen het klappertje is opgeschoven :)

[ Voor 24% gewijzigd door Spike_wolf op 23-04-2005 18:24 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Plak een briefje op de deur, met een pen aan een touwtje, waarop je vriendelijk verzoekt aan iedereen die de deur opent om even een streepje bij te turven :Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
keel schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:03:
[...]

Behalve dat ik als een gek wakker schrik is het een goed idee.
Jij wint, topic end.
haha, waarvoor was dit nou eigenlijk?:p

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.