Toon posts:

[Eigen huis en tuin 2004] Ongeldige klassereeks? *

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heej iedereen,

Ik heb een programma gekocht tuin en huis 2004 en deze heb ik geinstaleerd, maar nu geeft hij bij het opstarten de fout : ongeldige klassereeks. Tijdens de instalatie zijn er geen foutmeldingen gevonden. Ik heb hier op het forum al gezocht en op google maar ik kan niets vinden wat er op lijkt. Kan een van jullie misschien helpen?

Bedankt alvast

groetjes edwin

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat soort applicaties weten altijd de meest vreemde foutmeldingen te produceren. Je hebt hem wel kunnen installeren neem ik aan? Maakt de applicatie niet een foutlog oid aan waar je wel iets uit af kunt leiden? Ik pas je topictitel nog even aan :) Heet de software niet Eigen huis en tuin trouwens?

Foutmelding ongeldige klasse reeks > [Eigen huis en tuin 2004] Ongeldige klassereeks? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij geeft helemaal geen log bestand aan. Ik snap er neit zo veel van hij krijgt het gewoon niet op gestart:S

En het nadeel is dat ik hem in breda heb gekocht vandaag en dat is een beetje verweg om terug te brengen. Kom der ook niet elke dag. wat zou het kunnen zijn?

groetjes edwin

Verwijderd

Heb je de mogelijkheid om het op een andere computer te installeren? Dan kun je namelijk kijken of het daarop wel werkt en weet je dat het aan je configuratie ligt. Welke windows draai je? Is het een (redelijk) nieuwe installatie? D.w.z. niet te veel shit enzo erop?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helaas neit de mogenlijkheid om hem ergens anders op te zetten maar we hebben een vrij nieuw systeem een jaar oud of zo :S