Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
ƒ 125,00 tesamen
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
haha niet intrappen!! minimaal 200,-
echt niet lager. 't is nog veel waard. je moet alleen de juiste koper vinden. voor 100 piek willen we het allemaal wel. gewoon door verkopen
echt niet lager. 't is nog veel waard. je moet alleen de juiste koper vinden. voor 100 piek willen we het allemaal wel. gewoon door verkopen
Hopen op een koper en dan voor grof geld verkopen... 50 piek per reepje lijkt me netjes
Verwijderd
Vragen kun je wat je wilt...
Maar of je het ook krijgt ?
Ik persoonlijk zou er niet meer dan F 120,- voor geven, maar wie weet zijn er mensen die er inderdaad F 200,- voor willen neerleggen.
Maar of je het ook krijgt ?
Ik persoonlijk zou er niet meer dan F 120,- voor geven, maar wie weet zijn er mensen die er inderdaad F 200,- voor willen neerleggen.
Verwijderd
het is vast geen 30-pins laptop geheugen of wel. Daar had ik namelijk zekers wel F200 voor betaalt.
heb nog een p200 ctx laptopje, en een geheugen upgrade is altijd ,euk
heb nog een p200 ctx laptopje, en een geheugen upgrade is altijd ,euk
noop, is 72 pins geheugen... ik denk dat ik 180 piek ga vragen ofzo... 45 per reepje... moet toch te doen zijn?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Ik heb een halfjaar geleden 2x 32 MB EDO 60ns verkocht voor 150 piek...Dus 120 piek lijkt me inderdaad een prima prijs.
Je kunt wel gaan lopen uitzuigen, maar voor 175 piek heb je een nieuw PC133 SDRAM-reepje, lijkt me niet echt van fatsoen getuigen om datzelfde te gaan vragen voor 64 MB oud geheugen...
Dus mats een persoon die zich toch al moet behelpen met Simms & een oude PC, en koop zelf lekker een 64 MB Dimm terug.
Je kunt wel gaan lopen uitzuigen, maar voor 175 piek heb je een nieuw PC133 SDRAM-reepje, lijkt me niet echt van fatsoen getuigen om datzelfde te gaan vragen voor 64 MB oud geheugen...
Dus mats een persoon die zich toch al moet behelpen met Simms & een oude PC, en koop zelf lekker een 64 MB Dimm terug.
Je mag mij wel matsen met een prijs van ƒ 125,-
Verwijderd
eindelijk iemand die het snaptJe kunt wel gaan lopen uitzuigen, maar voor
175 piek heb je een nieuw PC133 SDRAM-reepje, lijkt me niet echt van fatsoen getuigen om datzelfde te gaan vragen voor 64 MB oud geheugen...
ik heb het niet nodig(zie sig.)maar is leuk als je iemand er blij mee kan maken voor een geinig prijsje
blij maken? Je bent de kerstman toch niet? De 2dehands prijzen liggen gewoon op ong. 175 piek voor 64MB (heb ik paar maanden ook nog gekocht voor die prijs). En als je iets wilt verkopen wil je dr toch het hoogste voor hebben? Tenzij het een vriend is ofzo dan kun je nog es wat matsen maar een vreemde betaalt gewoon 160-170 piekOp woensdag 10 januari 2001 14:46 schreef chicko het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het snapt
ik heb het niet nodig(zie sig.)maar is leuk als je iemand er blij mee kan maken voor een geinig prijsje
Maar een paar maand geleden stond het geheugen heeeeeeeeel hoog en nu heeeeeeeel laag. Ook de 2e hands markt moet daarin mee.
Ik kocht vorige week in een winkel 2x 8mb edo voor 25 piek
Ik kocht vorige week in een winkel 2x 8mb edo voor 25 piek
volgens mij was dat bij SD-Ram het geval en niet bij EDO...Op woensdag 10 januari 2001 15:59 schreef Fanaat het volgende:
Maar een paar maand geleden stond het geheugen heeeeeeeeel hoog en nu heeeeeeeel laag.
Da's wel errug goedkoop !! Ik heb wel es 4 x 32 Mb 72 pins geheugen gekocht voor 175 piek.. Hehehe, bleek 2 x 32 Mb met parity bij te zitten, heb ik weer voor 250 piek verpatst..Op woensdag 10 januari 2001 14:50 schreef Lanquake het volgende:
Ik kocht vorige week 2x32mb gebruikt voor F 50,- via marktplaats.nl
Het nu natuurlijk weer een stuk duurder, maar als ik al 128 meg sdram van 133mhz kan krijgen voor f150,- waarom zou ik dan 64meg edo ram kopen voor 180,-??
edit:
Ik zou er zelf niet meer dan f100,- voor geven, als ik een comp over had waar t in kon
Ik zou er zelf niet meer dan f100,- voor geven, als ik een comp over had waar t in kon
Localhost is where the heart is
Pagina: 1