Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Dit doen wel meer fabrikanten, ik weet zo niet ofdat het mag of juist niet. Maar als je een CD-Key van windows onder op je laptop hebt zitten kan je een niet gecrackte install CD van iemand lenen. Daar kan je gewoon je eigen key mee gebruiken.
Let wel op de versie, dus Win XP Pro of Home (Ik ga ervan uit dat er win xp opstond?)
Let wel op de versie, dus Win XP Pro of Home (Ik ga ervan uit dat er win xp opstond?)
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
GoT Huisregels
- je stelt een vraag over juridische aspecten van software in Overige Hardware. Hoe kom je erbij
- kinderachtig geflame als 'packard hell' wordt niet op prijs gesteld
- wat heb je zelf uitgezocht om een antwoord te vinden? Als je zoekt op GoT op 'Packard Bell Mastercd' kom je al een heel end. Maarja, daarvoor moet je wel de naam juist spellen - nog een reden dat dat soort geflame met namen gewoon stupide is...
- je stelt een vraag over juridische aspecten van software in Overige Hardware. Hoe kom je erbij
- kinderachtig geflame als 'packard hell' wordt niet op prijs gesteld
- wat heb je zelf uitgezocht om een antwoord te vinden? Als je zoekt op GoT op 'Packard Bell Mastercd' kom je al een heel end. Maarja, daarvoor moet je wel de naam juist spellen - nog een reden dat dat soort geflame met namen gewoon stupide is...
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()