Daikin 4MXM68A2V1B9 + FTXA50C2V1BB + 2x FTXM25A5V1B + FTXM20A5V1B. SolarEdge 13960 Wp PV array + SE9K inverter
Niet dat je dom bent ofzo maar weet je zeker dat het een mosfet is ?
klik
nog een klik
Mischien kun je ook nog "Fet's" zoeken
klik
nog een klik
Mischien kun je ook nog "Fet's" zoeken
Revive the guild!
misschien dat je de fabrikant kan mailen en vragen om een mosfet? er was namelijk een tweaker hier die een zak met mosfets had gekregen voor wat MSI moederborden die hij allemaal had gemaakt .. weet niet meer hoe dat project heette maar hij had in 1x super veel mobo's gefixt daarmee en daar systemen van gebouwd.
Hier vindt je verschillende leveranciers..
Dat waren volgens mij condensatorenkenny89 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:28:
er was namelijk een tweaker hier die een zak met mosfets had gekregen voor wat MSI moederborden die hij allemaal had gemaakt .. weet niet meer hoe dat project heette maar hij had in 1x super veel mobo's gefixt daarmee en daar systemen van gebouwd.
Pak de datasheet er eens bij en ga wat electronica winkels bellen.
(Farnell heeft niet dit type, misschien wel een vervanger.)
En anders kun je een lief mailtje naar Asus sturen of je belt de Asus notebook helpline. Zij zullen dan hoogstwaarschijnlijk zeggen dat ze van niks weten, maar kunnen je misschien vertellen waar je wel moet zijn: +31-(0)591-668190.
Of je stuurt de moederboard tech-service een mailtje.
(Farnell heeft niet dit type, misschien wel een vervanger.)
En anders kun je een lief mailtje naar Asus sturen of je belt de Asus notebook helpline. Zij zullen dan hoogstwaarschijnlijk zeggen dat ze van niks weten, maar kunnen je misschien vertellen waar je wel moet zijn: +31-(0)591-668190.
Of je stuurt de moederboard tech-service een mailtje.
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.
Terw_dan (ook tweaker hier) heeft een muur vol met dode moederborden, misschien zitten daar de goede MOSFETS op? Anders zou je idd eens contact op kunnen nemen met ASUS of een advertentie in V&A plaatsen voor een dood mobo...
Als je asus wilt mailen voor mosfets: bespaar je de moeite.
Ik heb vorige maand een compleet formulier moeten invullen emt al me HW en gebruikte software van een systeem om een mosfet voor me a7v266-e aan te vragen. Toen kreeg ik een paar dagen later een mailtje dat ze geen onderdelen kunnen leveren aan particulieren blablabla, ook niet tegen betaling. Maar dat ik mijn bord wel ter reparatie kon sturen maar dat dat waarschijnlijk duurder was dan een nieuwer sneller bord kopen
Ik heb vorige maand een compleet formulier moeten invullen emt al me HW en gebruikte software van een systeem om een mosfet voor me a7v266-e aan te vragen. Toen kreeg ik een paar dagen later een mailtje dat ze geen onderdelen kunnen leveren aan particulieren blablabla, ook niet tegen betaling. Maar dat ik mijn bord wel ter reparatie kon sturen maar dat dat waarschijnlijk duurder was dan een nieuwer sneller bord kopen
Je kan bij een lokale elektroboer eens vragen of hij een vergelijkende MOSFET kan bestellen. Print dan wel ff de datasheet uit, zodat ze bij die winkel eventueel kunnen kijken hoe snel dat ding moet kunnen schakelen e.d.
Je kan die MOSFET wel bij 'Mouser' bestellen. Dit is een Amerikaans bedrijf.
Zie http://www.mouser.com/ind...d&N=521+51210000&crc=true
Die dingen zijn ongeveer 2 Dollar per stuk, en de verzendkosten zijn ongeveer 12 Dollar als je 'm via de post laat komen (als ik het goed heb).
Misschien moet je je ook even afvragen waarom die MOSFET doorgebrand is. Misschien zijn er wel meer componenten kapot.
Je kan die MOSFET wel bij 'Mouser' bestellen. Dit is een Amerikaans bedrijf.
Zie http://www.mouser.com/ind...d&N=521+51210000&crc=true
Die dingen zijn ongeveer 2 Dollar per stuk, en de verzendkosten zijn ongeveer 12 Dollar als je 'm via de post laat komen (als ik het goed heb).
Misschien moet je je ook even afvragen waarom die MOSFET doorgebrand is. Misschien zijn er wel meer componenten kapot.
Pagina: 1