Toon posts:

Remote Wonder detectieproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, sinds een tijdje gebruikte ik ATI Remote Wonder. Werkte perfect!
Alleen had ik vorige week de windows repair functie gebruikt van de XP cd. Die installeert windows opnieuw, maar zet vrijwel alle instellingen van programma's wel weer terug.
Echter werkte Remote Wonder niet meer. Dus had ik het programma gedeinstalleerd, verwijzende keys uit mn registry gehaald en de computer zonder de usb ontvanger opgestart. Toen de software geinstalleerd, weer opnieuw opgestart en de USB ontvanger eringedaan.
Echter wil de remote niets doen (de ontvanger-led en zender-led branden wel)...

Iemand een idee waarom de ab niet werkt?

Verwijderd

Batterijen op?

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:06
te dicht bij PC / monitor geplaatst? De ontvanger is heel gevoelig voor EMI (ElectroMagnetic Interference) heb ik gemerkt.

Niet toevallig de AB op één kanaal gezet, en de ontvanger per ongeluk op een ander kanaal?

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:01
Hij werkte... toen Repair functie van Windows XP gedaan en werkt nu niet meer...
Lijk me dus voor 99,9% een softwarematig probleem omdat de het hiervoor wel werkte...

Om er zeker van te zijn... Ga naar een andere computer steek hemdaarin en probeer?

Ik weet alleen niet ofdat het hier om een Videokaart gaat met Remote of TV Kaart of gewoon...

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er al achter...
Windows was wel opnieuw geinstalleerd, met behoud van instellingen en programma's. Echter werkte ook mijn USB hardeschijf niet meer. ik moest handmatig de usb devices de-installeren en toen detecteerde windows alles weer.