Ik ben met Typo3 bezig een site te ontwikkelen. Dit gaat goed echter kom ik nu op een probleem. Ik laat alle menu's met afbeeldingen genereren. Hierdoor kan ik automatisch de menu's laten genereren met de juiste lettertypen e.d. Ik heb echter een probleem wat ik niet heb bij text-based menu's:
Ik wil het huidige menu-item en alle subs in de <li> tag hebben. Zodat ze een beetje fatsoenlijk worden weergegeven. Ik krijg dit echter niet voor elkaar. Een GMENU kan blijkbaar niet overweg met deze tag. De TMENU's doen dit echter altijd wel goed. Klopt dit of doe ik gewoon iets fout?
Zie ook in de code bij "dit gaat fout":
Ik wil het huidige menu-item en alle subs in de <li> tag hebben. Zodat ze een beetje fatsoenlijk worden weergegeven. Ik krijg dit echter niet voor elkaar. Een GMENU kan blijkbaar niet overweg met deze tag. De TMENU's doen dit echter altijd wel goed. Klopt dit of doe ik gewoon iets fout?
Zie ook in de code bij "dit gaat fout":
TypoScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| //TYPOSCRIPT CODE lib.menu_1 { # the menu object itself, starting off the site root 10 = HMENU 10.1 = GMENU 10.1.NO { XY = [5.w],[5.h] 5 = IMAGE 5.file = fileadmin/buttonbg.gif //dit gaat fout: wrapItemAndSub = <li class="menu1-lev1-no">|</li> ATagParams = } } |