Toon posts:

[OpenBSD] patch-probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hallo!
Ik heb een probleempje met een (i386) OpenBSD-systeem. Het gaat hier om een pc met een kleine harde schijf.
Het gaat hier om OpenBSD v2.7. Het probleem zit'm in't uitvoeren van de verschillende patches die
er zijn. Bijvoorbeeld de eerste die er is, is een patch voor ipf. Hiervoor moet de hele source beschikbaar
zijn. En daar zit't probleem. Ik heb geen ruimte voor de gehele source. Ik heb 168MB aan ruimte vrij op die
partitie, en dat is blijkbaar niet genoeg.
Nou zit er bijvoorbeeld een hele directory GAMES in, ook nog een dir X11, en een hele lading zooi van andere
platforms. Ik zou die wel kunnen verwijderen, maar erg veel schiet ik daar niet mee op, want als ik met CVS
een update doe van de source dan gaat-ie al die troep weer ophalen. Bovendien weet ik niet PRECIES wat ik
kan verwijderen..
Iemand met suggesties?
DLN
PS hoe groot is de /usr/src-dir eigenlijk met de volledige source erin?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht nog even :)

Verwijderd

Topicstarter
p-p-p-p-p-p-leeeaaaasseee

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 13:03
Je zou ook een upgrade kunnen doen naar 2.8 (via bootlfops, en dan kiezen voor upgrade ipv install). niet via source dus

in 2.8 snapshot zitten denk ik de meeste patches wel verwerkt, maar is waarschijnlijk experimenteler dan standaard 2.8. zoek het eens uit zou ik zeggen :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm upgrade naar 2.8 is net zoals het deleten van files maar een eenmalige oplossing, bij de eerstvolgende patch zit ik dan weer met't probleem :(
Bovendien denk ik (maar dat weet ik niet zeker) dat die update ook ruimte vreet :]

Bedankt voor't meedenken tho, ik hoop dat jij of anderen nog ideeen hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Prozac nog een suggestie? iemand anders?
Pagina: 1