It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Ik heb er ook even voor geneusd maar op dit moment is er alleen een client voor linux en windows. En zoals ik het daar op het forum heb gelezen blijft dat voorlopig ook zo.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik weet er het fijne niet van, maar er ligt toch gewoon een BSD versie onder OS X. Dan zou de linux variant toch gewoon moeten werken?
* mcB is geen apple gebruiker, dus correct me if I'm wrong
* mcB is geen apple gebruiker, dus correct me if I'm wrong
Strix (Skullflame)
Nadeel is dan wel dat je geen optimalisaties ed. hebt zoals altivec, die nou juist de grote kracht achter de ppc processoren van apple zijn
klopt. Voor de meeste (commandline) software kun je dus zo een Mac versie compilen, en zelfs voor veel X programma's is dit heel makkelijk. OS X (of meer precies Darwin), is dan gewoon een van de vele compile-targets die idd heel dicht bij de verschillende BSD versies licht. Echter, je moet dan wel de source hebben.mcB schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 12:42:
Ik weet er het fijne niet van, maar er ligt toch gewoon een BSD versie onder OS X. Dan zou de linux variant toch gewoon moeten werken?
Volgens mij is van FaD (linux) geen source beschikbaar?
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Nee 't is neit opensource en die engelse hebben soms wat vreemde manieren en willen er dan verders niks van horen.
Pagina: 1