Lijkt me vrij logisch dat er nog steeds gen ervaringen mee zijn. In NL rijden er nog maar weinig mensen rond die geen CD-speler in hun auto hebben - de cassetespeler is langzaamaan aan het uitsterven. Daarnaast zie je tegenwoordig ook steeds meer autoradio's die (al dan niet op het frontje zelf) een aux-aansluiting hebben waar een MP3 speler op gehangen kan worden, en/of mp3's gewoon af kunnen spelen vanaf cd. Dat, aangevuld met het feit dat MP3 spelers tegenwoordig ook geen drol meer kosten, maakt het voor een dergelijk product als jij wilt hebben vrij lastig winstgevend in de markt zetten. En als je product al bij voorbaat weinig kopers zal trekken, ben je als producent ook niet echt geneigd om het te gaan verkopen op een bepaalde markt.
Dus al met al ben ik bang dat je naar een andere oplossing moet gaan zoeken. Mijn gouden tip: koope een simpele autoradio met cd-speler en MP3 weergave, en een paar cd-rw's. Tegen de tijd dat je die 600mb aan mp3's afgespeeld heb ben je al wel weer een tijdje zoet geweest
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)