Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Mijn productsurvey is verwijderd?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/productsurvey/survey/577

Mijn productreview van Windows XP Prof. Het was goedgekeurd als review, maar vandaag is ie niet meer in de survey te vinden, het is alleen te zien via mijn survey manager, onder "overzicht van surveys" en daar staat ie nu opeens in grijze letters.

Waarom is het uit de survey verwijderd als ik vragen mag? Ik weet van niets - misschien dat ik bericht zou hebben gekregen via mijn e-mail adres in mijn t.net account, maar dat was een oud adres, heb ik vandaag wel even veranderd - of is het misschien omdat ik impliceer dat ik WXP gewarezed zou hebben? Dan kunnen die verwijzingen naar illegaliteit toch gewoon even uit mijn review ge-edit worden?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
(jarig!)
waarom zouden modjes jouw illigale dingen uit jouw posten moeten halen?

dit is lijkt mij iets wat je zelf moet doen. bovendien kan je niet door dit soort dingen uit je review te halen de legaliteit aanpassen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik in het verkeerde forum postte.

Nou, de modjes hadden mijn review toch ook goedgekeurd? Dan neem ik aan dat zij het ook gecontroleerd hebben. Ik zie trouwens niet hoe het nou problematisch kan zijn voor t.net als ik de suggestie wek dat ik een illegale WXP heb, ik zeg het toch, dan is het toch mijn "probleem"?

Maar goed, ik wil het ook zelf wel editen hoor. En hoezo zou de illegaliteit niet veranderd worden als ik mijn review edit? Ik draai hier dan nog steeds een illegale WXP ja, in dat opzicht veranderd er niets, maar de review word dan wel "legaal".

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 11:59 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Je hebt e-mail ontvangen op een hetnet adres (svloon), daarin staat precies uitgelegd waarom je survey verwijdert is. Indien dit adres niet meer correct is raad ik je aan om je e-mail adres aan te passen om dergelijke situaties als deze in de toekomst te voorkomen ;)
Dus als je even een goed werkend e-mail adres doorgeeft dan kan de betreffende e-mail nogmaals verstuurd worden :)

[edit]
Ik zie nu dat je je e-mailadres al hebt aangepast naar een xs4all adres. Zometeen zul je daar de e-mail nogmaals op ontvangen. Verdere afhandeling via e-mail :)

[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 23-04-2005 13:19 ]

Dit topic is gesloten.