Toon posts:

Mensen Help me AUB.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.
Ik heb echt jullie hulp nodig.
Ik heb vandaag een DVD gerript naar "avi"bestand. alles is goed gegaan behalve 1 ding : HET GELUID. (het gaat om een concert). geluid van drums ect is "te"hard. maar het gezang is normaal. wat kan ik eraan doen?
Het geluid van drums lijkt netalsof de bass daarvan op +100 staat ofso :S.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt allemaal.
P.S. verplaats de topic alst hij verkeerd zit.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
1. topictitel is niet echt verhelderend.
2. wat heb je zelf al geprobeerd?
3. waarmee heb je gecodeerd?
4. om welke audio codecs gaat het?

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Hier al gekeken?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Topicstarter
1. Ok Sorry
2.Sorry niet veel :( ik ben een grote noob. (dit is een doorbraak dat ik een DVD heb gerript). dus ik zou echt niet weten wat ik moet doen.
3.ik heb het proggramma : DVDx 2.2 gebruikt.
4.windows media player 9.

P.S. kan hier wat aan doen zonder de DVD nog een keer te rippen? of kan ik dat vergetn?

alvast bedankt (Y).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 02:33 ]

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 21:31

Dxue

PSN:EvilDrunk

ik zou niet weten of je het kan fixen zonder opnieuw te rippen, maar mocht je toch opnieuw rippen dan kan ik je het progje DVDshrink aanraden. je maakt er weliswaar geen avi van, maar je maakt een exacte kopie van de dvd die je daarna op een dvd kan branden. Dit programma zorgt er ook voor dat als het oorspronkelijke dvd groter dan 4,3 gB is, dat die gecomprimeerd wordt. het programma is niet moeilijk, gewoon oorspronkelijke dvd openen dvd shrink gaat wat kloten en dan kan je het backuppen naar een iso bestand die je later gewoon met nero of welk brandprogramma dan ook op dvd kan zetten. succes

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Er zijn ook genoeg softwares die het gemakkelijk van DVD naar divx bestand geript kan worden. Ik denk het best dat je even opnieuw probeert. DVD2Divx ;)

Lucky Goldstar

Verwijderd

Topicstarter
naja bedankt allemaal iig.
het is alleen wat *** om 3 uur weer te zitten wachte. ik ben nogal een "zeer"geduldig mens :P.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 02:28:
1. Ok Sorry
2.Sorry niet veel :( ik ben een grote noob. (dit is een doorbraak dat ik een DVD heb gerript). dus ik zou echt niet weten wat ik moet doen.
3.ik heb het proggramma : DVDx 2.2 gebruikt.
4.windows media player 9.

P.S. kan hier wat aan doen zonder de DVD nog een keer te rippen? of kan ik dat vergetn?

alvast bedankt (Y).
1. Probeer in 't vervolg idd een betere titel te verzinnen, bijvoorbeeld "Geluid na DVD-rip veel te hard", dan weet iedereen meteen waar 't topic over gaat.
2. Hoezo weet je dat niet? Je had toch kunnen Googlen naar bijvoorbeeld 'how to rip a dvd'? :? Dan vind je een hele hoop handleidingen.
4. Je bedoelt waarschijnlijk windows media video 9 (wmv9). ;) (wmp is gewoon een programma om media af te spelen)
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 03:04:
naja bedankt allemaal iig.
het is alleen wat *** om 3 uur weer te zitten wachte. ik ben nogal een "zeer"geduldig mens :P.
Hehehe, tja dat zijn karweitjes voor terwijl je slaapt. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Bergen op 23-04-2005 03:07 ]

Verwijderd

ja een mens moet altijd wat te z....en hebben

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:20
Niet de 5.1 track geript? en die vervolgens naar een 2.0 stream gemaakt?
Dan zijn meestal idd de zang eruit(die in het center kanaal zaten.) en overstemd idd eventueel de drums!
Pagina: 1