[ME] Na herinstall USB 1.1/2.0 opeens spellen traag*

Pagina: 1
Acties:

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik heb vijf jaar geleden ofzo een PC gekocht met daarop ME. Nu heb ik laatst XP Pro erop gezet, eerst een upgrade, alleen m'n toetsenbord en muis deden het niet goed (USB). Volledige installatie geprobeerd, zelfde probleem! Gisteren draadloos toetsenbord en muis gekocht en een USB 2.0 PCI kaartje. Met de upgrade/full install van XP deden m'n spellen het prima met de oude USB! (FIFA 2005, Counterstrike Source), maar nu ben ik weer terug naar ME (met USB 2.0) en m'n spellen gaan zo sloom als wat, alsof ik maar 64 MB geheugen heb ofzo!

De oude USB 1.1 zit als het ware geintegreerd op het moederbord, USB 2.0 is een los kaartje.
Kan er een conflict zijn ofzo, waardoor spellen slomer worden?
Ik zie geen conflicten staan als ik kijk, of kijk ik verkeerd?

Systeem

Pentium III 1,0 GHZ
384 MB geheugen
ATI RADEON 9600 XT

Het is niet het beste wat er is, wat hierboven staat, maar alles draait super op hoge kwaliteit.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik volg even je precieze probleem niet - je Windows ME is nu dus traag geworden opeens?
Die Windows ME is dus ook een nieuwe installatie?

Ik pas in ieder geval even je topic titel aan want helemal duidelijk is je topic nu niet :)

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

En als je nu die USB 2.0 kaart er uit haalt, draaien de spellen dan nog sloom? Zo ja, dan is er misschien iets mis in de installatie, zo nee, dan zou het een probleem met de drivers kunnen zijn.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Windows ME is inderdaad slomer geworden! Eigenlijk m'n hele systeem, maar met spellen heb ik de grootste problemen!
Toen ik m'n PC net had, moest ik drie zogeheten Master CD's laten maken, die Windows ME en fabrieksprogramma's terugzetten! Ik heb al geheugen testen laten uitvoeren en al m'n RAM geheugen wordt gezien! Dus dat ik het niet.

Als ik de USB 2.0 kaart eruithaal blijven de spellen sloom. Draadloos toetsenbord/muis sluit ik dan aan op USB 1.1.

Het had met m'n geluidskaart te maken, nieuwe drivers geinstalleerd en er werd toen pas nieuwe hardware gevonden. Nu doet alles het weer!

[ Voor 16% gewijzigd door McWolf82 op 24-04-2005 14:47 . Reden: ander probleem ]