Capslock probleem

Pagina: 1
Acties:

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
hoi allemaal.
ik ben een verslaafde gamer, en ik zit erg vaak op "ventrilo"
dit is een praatprogramma waar je een hotkey kan binden, zodra je de key indrukt kunnen de andere mensen jou horen.
deze hotkey heb ik al tijden op Capslock, omdat ie lekker dicht bij mn besturing voor de game etc zit.
alleen mn pc gaat sinds kort af en toe helemaal flippen.
als ik (voor de zoveelste keer) capslock indruk, gaat ineens mn muis ALLE kanten op, hij opent ALLERlei dingen, hij schiet het hele magazijn leeg en blijft maar doorgaan. de bewegingen etc zijn niet tegen te gaan. als ie eindelijk klaar is met op hol slaan, is mn sensitivity ineens 2x zo laag. dit is niet te veranderen in windows oid (je kan hem natuurlijk wel omhoog gooien). de enige optie is rebooten.
een aantal maanden geleden had ik dit eens per maand oid. maar nu heb ik het al 3 dagen achter mekaar elke dag een keer gehad :S iemand een idee wat het kan zijn / hoe ik het kan verhelpen ?
ik wil liever WEL mn hotkey op CAPS gebind houden :>

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

• NEn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-06 12:40

NEn

Zekersteweten

weet je wel zeker dat dit door Capslock komt? komt het niet gewoon doordat dat programmaatje bij de zoveelste keer een commando ontvangen te hebben gewoon de geest geeft?

Probeer het eens met een andere key, en kijk of hij daar ook vastloopt, en tel hoevaak je op capslock, danwel een andere toets moet drukken om hem vast te laten lopenl; oftewel: is het reproduceerbaar?

als hij elke keer na 238 keer capslock vastloopt, dan ligt het denkik aan het programmaatje, wat gewoon crappy geschreven is, en windows meetrekt.
als hij atrandom vastloopt na een capslock maneuvre, dan izzer iets fundamentelers aan de hand denkik...
Dus; Capslocken maar!

-- Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk --

• ase-
ik weet 99% zeker dat het door capslock komt.
mn maten praten net zoveel op mij, maar zij hebben andere toetsen gebind (mouse3 etc)
nooit ergens last van ...
ook heb ik een tijdje geleden de plugin "keybVis" voor winamp gehad.
die plugin zorgt ervoor dat je scroll, num, en capslock lampjes op het ritme van de muziek gaan branden.
na een tijd die vis. aan gehad te hebben, ging mn pc exact hetzelfde flippen...

Verwijderd

heb je die plugin volledig verwijderd?
soms durft er wel eens vuiligheid achter blijven op je pc.
wss zorgt dit voor je probleem.

• ase-
ja heb al 2x daarna format gehad 8)7

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Is het niet zoiets stoms als een accessibility optie van Windows voor gehandicapte mensen, die aanspringt bij een bepaalde toetsencombinatie?

[edit] Ik bedoelde stickeykeys maar die gaan blijkbaar met shift aan, niet Caps Lock

[ Voor 24% gewijzigd door Millennyum op 24-04-2005 15:25 ]

Pagina: 1