Problemen met DHTML windows in firefox voor mijn site..

Pagina: 1
Acties:

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-05 23:37
Hey,

Voor mijn longhornsite gebruik ik geavanceerde glass windows die niet in firefox werken..
Ik wou dus een alternative browser version maken maar ik kan dus geen goede scripts vinden die 100% goed werken. Ik heb bijna alles geprobeerd wat je op google kan vinden.
Ferant DHTML studio..Coffeshop 2005..Wednus...etc etc etc.. Allemaal is er wel iets bij wat niet goed werkt.. Bij de een kan je nix skinnen, bij de ander kan je niet draggen, weer een andere werkte de Hide functie niet goed en nog een andere die was alleen goed voor 1 window en werkte slecht met meerdere windows (geen ontop functie)..En sommige zijn oerlelijk of werken dus helemaal niet.

Ik moet dus windows hebben die draggable zijn en een beetje skinneble zijn (er moet namelijk aan de bovenkant een opacity png opkomen..of een plaatje met een opacity filter.

Weten jullie miss scripts waar je van denkt dat ik het kan gebruiken?

oojah, dit is wat ik nu gebruik:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/akruik/avalonexplorer.png

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-01 16:20
is het geen beter idee om flash te gebruiken dan?

doei

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-05 23:37
Aangezien de site bijna klaar is voor IE is het erg veel werk om alles in Flash te gaan doen. het enigste wat ik moet hebben zijn draggable windows voor firefox, dan is het bij wijze van spreken nog 2uur werk om hem af te krijgen

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Verwijderd

wat lukt er dan niet? want ik kan niet 123 verzinnen waarom zoiets niet in ff zou kunnen?

heb je zelf wat geprobeerd of ben je op zoek naar een kant en klare oplossing, in het laatste geval kan je beter op google oid zoeken, in het eerste geval zit je hier wel goed, maar dan moeten we wel weten waar het fout gaat